Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
FörslagBy Magnus Ahlstrand
Det hade kanske varit kul att kunna lägga in ytterligare någon bild, t ex inspirationsbild över den idrott eller aktivitet man sysslade med. Alternativt att det kunde finnas några små roliga ikoner som lades till under ens presentation beroende på vilka
 · 
163 Answers · 6,037 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
När kostar det?By Funbeat user
Eftersom det här är en så bra sida och den lockar nya medlemmar hela tiden, står den självklara frågan för dörren: när kommer det börja kosta att vara medlem?
 · 
23 Answers · 1,870 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
En gång styrka á 50min räknas som 250%??By Funbeat user
Hej, Jag har laggt in på mina mål att jag ska träna styrketräning två gånger i veckan, när jag sedan la in ett styrketräningspass på 50min sa systemet att jag nått mitt mål med 250%... fast jag ahr nog bara gjort 50% av min veckliga mål... Vad är detta?
1 Answer · 352 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Diagram?By Funbeat user
Mina diagram är tomma trots att jag lägger till info, nån som vet om det är nåt särskilt jag behöver göra för att få dem att funka?
7 Answers · 384 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Varför syns inte min träning?By Funbeat user
När jag har tränat och skrivit in allt så syns inte jag ute i listan bland de som senast skrivit in sig. Vet att jag har sett mig själv där nån gång men det senaste har det inte varit så, varför?
 · 
12 Answers · 1,103 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Fel datumformat...By Funbeat user
...om man väljer "igår" eller "idag". vilket även blir fel dag om man registrerar träningen. frp.
5 Answers · 348 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Så fungerar: Planerad träningBy Kicki Aspestedt
För att du ska kunna planera din träning kan du lägga upp träningsaktiviteter redan i förväg. Det hela är mycket enkelt: Skriv bara in det datum du planerar att genomföra aktiviteten, eller tävlingen (alternativt gå till din kalender och klicka på ett da
 · 
13 Answers · 1,066 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
fel encoding i firefoxBy Funbeat user
på sidan "min träning" byter funbeat plötsligt character encoding från western till unicode. detta innbär att å,ä ich ö blir ? istället. gäller dock bara firefox och inte ie.
1 Answer · 355 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Visa noteringarBy Funbeat user
Kan inte "Visa noteringar" under "Min träning" vara ikryssat som default? Eller så kanske vald inställning kan sparas i profilen/kakan/annat ställe?
1 Answer · 404 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Veckoväxling?By Funbeat user
Genom att studera 😉 hur mina hastighetsmätare för målen rör på sig, har jag kommit fram till att en vecka verkar räknas från söndag till lördag. Men! - jag tycker det känns fel :P. Jag skulle hellre ha en vecka som går måndag till söndag. Visst innefat
4 Answers · 349 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Ang. meddelandeBy Sangamesh
Kolla upp det här: Hade två nya meddelande. Svarade på första (kommer till den personens schema + popup) och klickar på raden där uppe igen ("du har ett nytt meddelande") svarar på det och när jag väljer spara kommer jag till en ganska tom inloggningssid
5 Answers · 319 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Tips: Ladda upp foto på dig självBy Funbeat user
Det är numera möjligt att ladda upp sitt eget fotografi. Klicka på "Min träning" -> "Mina inställningar" och sedan på "Ladda upp efter foto". * Välj en liten bild, ca 96 pixel bred. * Inte större än 25 KByte * gif eller jpg Lycka till!
 · 
10 Answers · 1,090 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Upp och ner? Ang. ExcelBy Funbeat user
Att kunna ladda upp gammal träningsinfo från ett excelark är en alldeles utmärkt funktion! Jag kan dock inte hitta motsatsen - att få spara ner min träning från Funbeat till Excel. Är jag bara blind, eller finns inte den funktionen?
6 Answers · 462 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Så fungerar: PERSONLIG TOPPLISTABy Funbeat user
Ämnet för denna gång är den personliga topplistan. Med en personlig topplista så kan du direkt via startsidan jämföra dig med dina träningskompisar. För att lägga till en ny person på din topplista, sök upp den personen i FunBeat och klicka på dess namn
 · 
31 Answers · 2,059 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Så fungerar: MINA MÅLBy Anders Sakari
I FunBeat har du möjligheten att lägga upp personligt definierade mål. Här är några exempel på mål du skulle kunna lägga upp: * Träna minst 120 minuter per vecka * Träna minst 5 pass per vecka * Cykla minst 100 km per månad * Träna badminton och tennis m
 · 
69 Answers · 102,280 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
suunto t3 pulsklockaBy Funbeat user
Hej! Jag har fot-pod till min T3. Jätte nöjd - trots att jag är en motionär (som gillar prylar) så tycker jag de är super kul att se hur fort jag springer. Jag har även testat gps. (fick låna / testa min kompis gps.) fungerade lika bra till löpning. så j
 · 
13 Answers · 1,177 ViewsLast post: 16 years ago · jr.karlberg@gmail.com
16 years ago
jr.karlberg@gmail.com
Löparknä som aldrig blir bra...By Funbeat user
vad har du fått träna upp hos dem då?
 · 
33 Answers · 2,117 ViewsLast post: 16 years ago · Viktor Wrede
16 years ago
Viktor Wrede
Hjälprutorna bara på senska?By Lena O
-1 Answers · 0 ViewsLast post: 54 years ago · Guest
föra över data från polarBy Funbeat user
-1 Answers · 0 ViewsLast post: 54 years ago · Guest
Tagit bort boxar från startsidanBy Funbeat user
-1 Answers · 0 ViewsLast post: 54 years ago · Guest