Quote from ellen olsson on 12 July 2007, 08:14> ... sen exjobb i Geneve, Schweiz till jul ...
Genève...
Jag blir inte alls avundsjuk... *host* 😉
> ... sen exjobb i Geneve, Schweiz till jul ...
Genève...
Jag blir inte alls avundsjuk... *host* 😉
Quote from Lotta W on 12 July 2007, 08:39Det finns kul bergslopp i Schweiz...
Det finns kul bergslopp i Schweiz...
Quote from Funbeat user on 12 July 2007, 08:57Daniel....
jo du har alldelles rätt. Syftet är att springa så långt som möjligt. Du får absolut inte ta till hjälpmedel såsom cykel eller annat. Men på samma sätt som vid ett maraton är det ju tillåtet att också låta bli att springa dvs gå, stanna vid vät
Daniel....
jo du har alldelles rätt. Syftet är att springa så långt som möjligt. Du får absolut inte ta till hjälpmedel såsom cykel eller annat. Men på samma sätt som vid ett maraton är det ju tillåtet att också låta bli att springa dvs gå, stanna vid vät
Quote from Funbeat user on 13 July 2007, 04:01Ja, pretty please kom, Karin!!! 🙂
Jag tänkte fira mitt första år som löpare på Åby med 20 kg i viktminskning och en mara.........och champagne 😉 .......fast mest tänkte jag ju ha kul *s*
Ja, pretty please kom, Karin!!! 🙂
Jag tänkte fira mitt första år som löpare på Åby med 20 kg i viktminskning och en mara.........och champagne 😉 .......fast mest tänkte jag ju ha kul *s*
Quote from Viktor Wrede on 13 July 2007, 08:00Maria det LÅTER som kul med -20 kg löpning och champagne!!
Maria det LÅTER som kul med -20 kg löpning och champagne!!
Quote from Karolina Bergsten on 13 July 2007, 08:38Hm... skumpa i stället för sportdryck 🙂 snart så kan jag inte låta bli att åka upp ;).
Maria, du är en riktig insprationskälla! Grattiskram och lycka till (hv)
Hm... skumpa i stället för sportdryck 🙂 snart så kan jag inte låta bli att åka upp ;).
Maria, du är en riktig insprationskälla! Grattiskram och lycka till (hv)
Quote from Lotta W on 13 July 2007, 08:39Skumpa? Nu dyker snart Fredrik upp och tjatar om Medoc igen 🙂
Skumpa? Nu dyker snart Fredrik upp och tjatar om Medoc igen 🙂
Quote from ellen olsson on 13 July 2007, 18:58> Skumpa? Nu dyker snart Fredrik upp och tjatar om Medoc igen
Njae, de har nog ingen skumpa på maran där. Jag kan dock utlova en del "info" veckan efter 8/9... 😉
> Skumpa? Nu dyker snart Fredrik upp och tjatar om Medoc igen
Njae, de har nog ingen skumpa på maran där. Jag kan dock utlova en del "info" veckan efter 8/9... 😉
Quote from Lena Bjerlöw on 14 July 2007, 09:10Fredrik > Du far val komma ner o halsa pa. Ta med cykeln 😉
Maria > Wow, du kommer vekrligen fira! Du ar superduktig som gatt ner 20 kg! Ja skalar garna med dig for din prestation, men da EFTER eventuellt race 🙂
Jag far se om jag kommer, det later loc
Fredrik > Du far val komma ner o halsa pa. Ta med cykeln 😉
Maria > Wow, du kommer vekrligen fira! Du ar superduktig som gatt ner 20 kg! Ja skalar garna med dig for din prestation, men da EFTER eventuellt race 🙂
Jag far se om jag kommer, det later loc
Quote from Funbeat user on 14 July 2007, 09:37Nej, man blir inte yr, det trodde jag också först. Jag har sprungit 6-timmars i Skövde på 1200-m bana och 12-timmars i Trollhättan på 1100-m bana utan problem. Blev inte ens tråkigt.... 🙂
Nej, man blir inte yr, det trodde jag också först. Jag har sprungit 6-timmars i Skövde på 1200-m bana och 12-timmars i Trollhättan på 1100-m bana utan problem. Blev inte ens tråkigt.... 🙂