Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarÅBY 6-timmars
You need to log in to create posts and topics.

Karin...
Rundbana är inte alls tråkigt. Det är nog det minsta man tänker på, men jag trodde så också först. Även jag sprungit två tidslopp på rundbana ett 6H på ca 370 meter och då Trollhättan på 1096 meter.
Det blir nästan tvärtom så att man lättare kan

Kaj:
ja men det hade väl inte hindrat att du pratade med oss båda.. 😀
Jag fick ju hjälpa honom lite på hans första lopp någonsin... 😉
Men nu blir vi mer och mer individuella och på Lidingöloppet står en hotell-weekend på spel... (H)

ÅSA...
Pratstunden tar vi igen vid nästa tillfälle 🙂

ÅSA:
Ska bara tillägga till ditt inlägg Åsa, att visst var det mitt första lopp någonsin, men vem sprang längst ? :D. Så du kan nog behöva lite sällskap 😉

67 anmälda till Åby 6-timmars. Jättekul! 3 veckor kvar och det finns plats, enligt arrangören, för ytterlilgare 33 stycken.

Åh vad jag skulle vilja åka dit!!!

Men jag är projektledare för ett evenemang som ska gå av stapeln den dagen. Inte bra!!! 🙁

Ordnas det inget sånt i Stockholmstrakten? Någon som vet???? Det verkar kuligt! 🙂

Fia-Lotta
Inte vad jag vet. Tibro och Skövde blir det till våren, Lite närmare Stockholm. Men häng med till Åby. Kolla med tjejerna från Skåne (Maria) De har säkert plats i Stugan för en till.

Kaj - det hade varit kul. Men jag tror inte jag vågar plåga mina knän så långt riktigt ännu (haft problem i sommar)....

Men som sagt - det verkar tillräckligt knäppt för att det ska locka en knäppskalle som mej! 😉

Fia-Lotta
Det kommer fler tillfällen. Det här är nog en löpform som kommer att växa. I Norge arrangerar man nästa helg 6H-lopp.
Det skulle inte förvåna mig om vi snart även får kortare varianter typ 3-4 timmars.
Sociala lopp är trevligt man blir inte ifrå