Quote from Funbeat user on 10 May 2018, 22:54Tjoho! (H:) Men jag säger som Fia S - jag har precis beställt export och fått länken. Är det bara strunta i den då? Jag vill ju helst stanna kvar här såklart! Ska också springa och fixa premium nu!
Tjoho! (H:) Men jag säger som Fia S - jag har precis beställt export och fått länken. Är det bara strunta i den då? Jag vill ju helst stanna kvar här såklart! Ska också springa och fixa premium nu!
Quote from Funbeat user on 10 May 2018, 23:20Alltså, att ni exporterar er data gör inte att den försvinner härifrån. Ni får bara en fil med en kopia. Så bara trumma på som vanligt 🙂
Alltså, att ni exporterar er data gör inte att den försvinner härifrån. Ni får bara en fil med en kopia. Så bara trumma på som vanligt 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2018, 00:10@Fia, exporten är bara en kopia av dina FunBeat-data, allt finns kvar här. Du kan lugnt köra vidare på FunBeat och stoppa undan exportfilen som en extra backup, eller kasta den om du inte vill ha den kvar.
@Fia, exporten är bara en kopia av dina FunBeat-data, allt finns kvar här. Du kan lugnt köra vidare på FunBeat och stoppa undan exportfilen som en extra backup, eller kasta den om du inte vill ha den kvar.
Quote from Funbeat user on 11 May 2018, 05:18@Michael, TUSEN TACK för den infon! ???? Precis det jag ville veta!
@Michael, TUSEN TACK för den infon! ???? Precis det jag ville veta!
Quote from Funbeat user on 11 May 2018, 05:47????????????????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????
Quote from Funbeat user on 11 May 2018, 09:29Helt underbart!!!!!!!!!!!
Helt underbart!!!!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 11 May 2018, 10:15HURRA!
HURRA!
Quote from Funbeat user on 11 May 2018, 11:11Toppen!!!
Toppen!!!
Quote from Funbeat user on 11 May 2018, 12:26gött
gött
Quote from Funbeat user on 11 May 2018, 17:55Underbart att FunBeat får leva vidare! Har betalt 1-års abbonemang för 1 år framåt. En lättnad att man kan fortsätta att regga sina pass i vanlig ordning.
Underbart att FunBeat får leva vidare! Har betalt 1-års abbonemang för 1 år framåt. En lättnad att man kan fortsätta att regga sina pass i vanlig ordning.