Quote from Funbeat user on 12 May 2018, 15:13???????
???????
Quote from Funbeat user on 12 May 2018, 15:15Jag fick mail om den saken i torsdags.
Jag fick mail om den saken i torsdags.
Quote from Funbeat user on 12 May 2018, 15:29Mail har gått ut till alla som har begärt dataexport. Med start på måndag kommer det gå ut mail till alla andra.
Mail har gått ut till alla som har begärt dataexport. Med start på måndag kommer det gå ut mail till alla andra.
Quote from Funbeat user on 12 May 2018, 15:34Aha, det förklarar ett och annat 🙂
Aha, det förklarar ett och annat 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2018, 15:48Hurra!
Hurra!
Quote from Funbeat user on 12 May 2018, 20:22Tack, funbeat är det bästa sättet att logga sin träning på enligt mitt tycke. Hoppas att det kan bli fart på forumet igen. Jag är mycket tacksam för denna nystart.
Tack, funbeat är det bästa sättet att logga sin träning på enligt mitt tycke. Hoppas att det kan bli fart på forumet igen. Jag är mycket tacksam för denna nystart.
Quote from Funbeat user on 13 May 2018, 09:16Härligt ???? Bästa nyheten på länge ????
Härligt ???? Bästa nyheten på länge ????
Quote from Giorgietto Battaini on 13 May 2018, 10:08Underbart, härligt, blir så glad????
Underbart, härligt, blir så glad????
Quote from Funbeat user on 13 May 2018, 10:50Fantastiskt roligt, även för en äldre pensionär, funbeat är så lätt att använda!
Fantastiskt roligt, även för en äldre pensionär, funbeat är så lätt att använda!
Quote from Funbeat user on 13 May 2018, 14:08Åh va roligt jag hoppas ni skulle vilja göra en kalender även för appen! Då ser man sin träning som bäst tycker jag 🙂
Åh va roligt jag hoppas ni skulle vilja göra en kalender även för appen! Då ser man sin träning som bäst tycker jag 🙂