Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Men fy fasen vad bra! Precis som många säger så har jag också letat och letat men inte hittat nåt som ens går att jämföra med Funbeat. Hoppas hoppas!! (y)

Go premium 🙂 Funbeat är en av mkt få sidor (den enda?) som accepterar alla sporter i din statistik (v) (t+) Dessutom responsiva ifall man saknat ngn sport. Se på andra tjänster, man kan inte ens få träna Judo utan att det klumpas in i "kampsport" i din

Har många år sparade här och vill helst fortsätta på samma ställe så även jag kommer att bli Premium om sajten blir kvar!

Jag var premiummedlem mellan åren 2012-2015, men kom aldrig igång igen efter att ha bytt VISA-kort.

Från och med idag är jag premiummedlem igen och hoppas på mycket rörelse och liv här framöver. För jag håller med, det finns ingen bättre träningssida än

Letar och letar men inget som liknar Funbeat ..

Skulle gå in och säga farväl. Bra dramaturgi i den här rysaren; ständiga vändpunkter. Ena foten inne i Funbeat, andra foten på språng.

Hur lång tid tar det innan man får sin export? Jag beställde i torsdags men har fortfarande inte hört något. Det vore ju kul att se att allt kommer med innan sidan ev stängs ner och man inte alls kommer åt datan längre.

Emma Haglund, min hamnade i skräpposten i gmail, så kolla där en sväng också om du inte ha gjort det. Tog 2 dagar för mig innan den kom i mail.

Jag skjuter alltid upp tråkiga saker till sista stund. Trevligt att den strategin verkar löna sig denna gång.
(har alltså inte exporterat något)

Emma: jag vet inte hur många medlemmar FB har, men tror inte de jobbar 24 timmar om dag att fixa alla export filer.

har lite is i magen, jag skulle inte tror de radera allt information innan de hinner exportera de profile om har anmälde ett export fil