Quote from Guest on 21 April 2015, 08:05Nu har jag köpt mig en våtdräkt, En TYR C3 från förra årets modell blev det.
Var och när simmas det i Göteborg då? Behöver man mössa, vantar och skor så här års?
Nu har jag köpt mig en våtdräkt, En TYR C3 från förra årets modell blev det.
Var och när simmas det i Göteborg då? Behöver man mössa, vantar och skor så här års?
Quote from Funbeat user on 21 April 2015, 08:15Vet att simcoachen kör ute i Göteborg.
Vet att simcoachen kör ute i Göteborg.
Quote from Funbeat user on 21 April 2015, 09:04Aha, tack!
Jag tränar ju faktiskt med dem varje fredagslunch i Åbybadet. Jag skall fråga.
Aha, tack!
Jag tränar ju faktiskt med dem varje fredagslunch i Åbybadet. Jag skall fråga.
Quote from Funbeat user on 21 April 2015, 18:47I slutet på maj (beroende på vattentemperatur) så sätter vi i Triathlon Väst igång med våra öppna öppet vattenpass. Där är alla välkomna, även de som inte är medlemmar. Tisdagar 18:30 i Sisjön (teknikfokus) och torsdagar 18:30 i Delsjön (distansfokus).
I slutet på maj (beroende på vattentemperatur) så sätter vi i Triathlon Väst igång med våra öppna öppet vattenpass. Där är alla välkomna, även de som inte är medlemmar. Tisdagar 18:30 i Sisjön (teknikfokus) och torsdagar 18:30 i Delsjön (distansfokus).
Quote from Funbeat user on 22 April 2015, 09:39Tack Ted, jag skall hålla koll på detta.
Tack Ted, jag skall hålla koll på detta.