Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELÄr väl det....
You need to log in to create posts and topics.

Man kan och bör ligga med vem man vill även om man inte är singel. Den stora frågan är emellertid med vem man vill?

Magnus: Bara för att man vet om det behöver man inte inse det. Det är ungefär som talesättet om att det aldrig är för sent (det är det faktiskt aldrig). Eller som att veta att man inte ska jämföra sig med andra; det gör man ändå (i alla fall jag).

eller som Jonas Gardell säger; är man kräsen får man inte ligga... 😀

Oj det blev för många talessätt på en gång...jag hängde inte med riktigt...men vad kul jag skall ha det nu när jag kan ligga med vem jag vill!

😀

Fast det är som förr-föregående talare (skrivare) säger...det gäller ju att hitta den där person som är de

Intressant vändning på tråden. Lika bra att "out:a" att även jag är ny-bliven singel... 🙂 🙁 Blandade känslor.... Men man kan ju ligga med vem man vill 😉 Hmmm

Det verkar som det är läge att berätta vad som ingår i den där snabbkursen, Anna Christina K!

Alltså Henrik jag tycker att dom jobbar på bra själva just nu...kurs känns överflödig men jag lovar att styra upp om dom fastnar...

Det var väl fint att det kändes som en tröst för kompisen..
Snart nog kommer hon att märka att det är sjukt överskattat att "ligga med vem man vill". 😉

Som träningstokig, självcentrerad 70-talist, så lutar det mer åt.

- Jag kan träna hur mycket jag vill (H)

bäst är det ju också om "vem man vill" vill ligga med en tillbaka så att säga ... och helst vara den man vill vakna med också, då börjar det ju bli riktigt intressant.