Quote from Olof Robertson on 15 September 2007, 09:24Lycka till! Hoppas det inte blåser lika mycket som här i Halmstad - full storm.
Lycka till! Hoppas det inte blåser lika mycket som här i Halmstad - full storm.
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 11:48Jo, jisses vad det tar i - bara inte stackarna blåser in i träden! :-Ö
Det råder nog kaos på tävlingsområdet......
Jo, jisses vad det tar i - bara inte stackarna blåser in i träden! :-Ö
Det råder nog kaos på tävlingsområdet......
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 14:08Nu har vi blåst i mål!
Jag blev lite orolig när jag körde upp mot Pålsjö slott och det låg stora grenar på vägen, men det var inga större problem längst spåret.
Gick till min stora förvåning i mål på 47.25
Trevligt o kul lopp!
Edit:
47.41 var det viss när
Nu har vi blåst i mål!
Jag blev lite orolig när jag körde upp mot Pålsjö slott och det låg stora grenar på vägen, men det var inga större problem längst spåret.
Gick till min stora förvåning i mål på 47.25
Trevligt o kul lopp!
Edit:
47.41 var det viss när
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 14:56GRATTIS - bra jobbat!
Hur var slingan, var det vanliga 3+7 eller?
GRATTIS - bra jobbat!
Hur var slingan, var det vanliga 3+7 eller?
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 15:58Tack!
Vet inte vad som är vanliga, men vi sprang två varv på en femkilometersrunda, tror inte att det var en standardrunda, tävlingens kilometermärken stämde i alla fall inte med de fasta som satt uppe.
Längst fårhagar, genom skog, längst kanten på landbo
Tack!
Vet inte vad som är vanliga, men vi sprang två varv på en femkilometersrunda, tror inte att det var en standardrunda, tävlingens kilometermärken stämde i alla fall inte med de fasta som satt uppe.
Längst fårhagar, genom skog, längst kanten på landbo
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 16:21det låter som gröna femman......bra att veta till nästa år 🙂
det låter som gröna femman......bra att veta till nästa år 🙂