Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELÄta kolhydrater eller inte / blan …
You need to log in to create posts and topics.

Stefan: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=172513

oj , det såg ut som en massa info ...får kolla det ikväll ( är på jobbet nu ) , tack Andreas

Till Magnus får jag väl be om ursäkt för tråd i den här gruppen , men om det varit en tjej som svarat så hade det nästan varit tillåtet 😉

ÄH..inga ursäkter behövs...här diskuteras allt från inåtväxande tånaglar och Lance Armstrong naken till träningsresor och kärlek....

Själv inte särskilt gamal i forumet!

Du nog kunnat fått mer respons i nån av de mer näringsrelaterade grupperna också 😉

Jag är nog rätt nöjd med dom svar jag fått ... på det här sättet så har jag fått ett förfinat urval haha 😉

*ha ha ha ha*

Den har var jaddra bra:

"...här diskuteras allt från inåtväxande tånaglar och Lance Armstrong naken till träningsresor och kärlek...."

Fick läsa det där två gånger innan jag insåg att det INTE stod "Lance Armstrong naken på träningsresor".

Ett tag där undrade jag vilken diskussion jag missat och vad ni egentligen gör på mallis.

*Hahahaha* , det är verkligen underbart 🙂 jonas .....nu vart dagen genast mycket roligare !!

Annika , oavsett VAd som diskuteras så är det viktiga att man är singel som jag tolkar det som .....så om/när man träffar nån får man inte vara med längre ?

vi låter vissa vara kvar......

De som just har skaffat partner och därmed häver ur sig att "alla över 30 som är singlar är det nåt fel på" - de får inte vara kvar.