Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELÄta kolhydrater eller inte / blan …
You need to log in to create posts and topics.

Annars finns det "Inflateble Bonking Sheep" i praktisk transportstorlek.

precis köpt en ny räcer 🙂 å ska ut å lira på vägarna, göra de lite mer osäkra än va de redan är whooho

Detaljer Eva, detaljer! 😀 Märke, modell, färg osv!
Vi vill naturligtvis veta allt om din nya kärlek.

Jag gissar på Brandgul... eller eldröd... sotsvart... nä.. dags för fika tror jag..

Skrattar...cykeln gör inte cyklisten...inte ens med rakade ben .... men det är sexigt med Carbon!

Då har jag inte så mycket att komma med , damcykel med 7 växlar ? ...å andra sidan är den blå och fin med aluminiumram .
Det är svårt att impa på tjejern här 😉

Och rakade ben Magnus..

Blått är fint 😀

Mina ben är inte rakade, men de är allt som oftast mer eller mindre blåa. Är det lika sexigt som en blå(carbon)ram och rakade ben?

ville ha en me flames på min grej liksom men icke..så den blev grå...nå japanskt niskiki..men de står AFS på den å de e ju lite brand (en av lagarna vi har) 24 växlar mumma kommer bli så förvirrad för den förra hade 3 varav en fungerade

om inte cykeln gö

Inte rakad ännu ( på benen alltså...övrig rakning kan alltid diskuteras privat) MEN så fort de långa thightsen läggs åt sidan så åker hyveln fram...för övrigt kan alla som menar att detta tilltag är omanligt fråga sig om de behöver hår på benen för att va