Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2000 km under 2017
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Fredrik L!
Superbra jobbat! Skål!

Jag har landat på 138 mil så här långt i år, så jag ligger låååångt efter! Jag fick ju ett benmärgsödem, en utgjutning i en slemsläck och ödem i Hoffas fettkropp när jag ramlade för 9 veckor sedan, så jag har 12

Skål på dig, Fredrik! 😀 (t+)

Ledsen att höra om detta Jenny - för att ge dig ett råd måste jag ha exakt detaljerad info, då kan jag konsultera mina syrror och läkare. Jag önskar dig allt mitt bästa.

Anders B,
Vad gullig du är! (H:)

Jag har ju gjort MR och fått "exakta" svar på vad som hänt i mitt knä. Jag har en av Sveriges bästa sjukgymnaster (tycker jag) när det gäller idrottsskador i knän, så jag får god guidning i progression av träning. Jag har

Jaaaaaa!

Efter 14 veckor och 2 dagar löpvila så fick jag ÄNTLIGEN springa igen!!! (L)
Knappt, men jag får springa!
5 intervaller med 30 sekunder löpning varvat med 30 sekunder gång. Total löptid 2,5 minuter! Wohooo! Ombytt i löparkläder och löparskor, in

Grattis Jenny! 😀

Senubaratillatttadetlillalugnanärmstatiden..

Tack illbatting!

Jag sprang 30 sek med 30 sek ståvila på löpband i torsdags. Sablar i havet vilken träningsvärk jag har i vader och en ansträngd quadricepssena i vänster bens höftled... Jag har ju artros i vänster höftled, så det är säkert därför den bus

Det blev ett fragmentariskt löpningsår 2017: 1423 km vid annandag jul. Inga skador, inga godtagbara ursäkter, utan bara brist på single-mindedness och alltför mycket hedonism. Så nyårslöfte om fem dagar: uppjävlaskärpning, BASTA!!

Anders B,
Så kan det gå ibland! Du kommer igen, you can do it!

Jag har precis spräckt 140 mil i år, blir troligen 1-3 km km till innan året är över. Min löpmängd är ju mycket diskret nu, men jag kommer igen! Enligt min sjukgymnast så är startsträckan lån

Hej på er och god jul eller någon annan valfri vänlig önskning.

Så här strax före nyår har jag ca 10km kvar till 1000 miles! Så det kommer att bli ganska precis. ????????