Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingar6H Skövde
You need to log in to create posts and topics.

Dessutom kan det vara snö i backen... Valla ordentligt!

Jopp... och en 90-graders sväng i nerförsbacken som blir rätt jobbig efter ett tag. Och jaa... uppförsbacken blir en mördarbacke omkring varv nr 20.... (#)... Men jag kommer vara där också... 😀

Det är inte säkert att backen finns kvar nästa år. Reima som är initiativtagare till loppet håller på att försöka övertala kommunen att anlägga en längre gång- och cykelbana runt den andra dammen också. Lyckas han får vi en låååång seg uppförslöpa iställ

Var kamperar man i Skövde om man inte bor där permanent?

Det finns vandrarhem o hyfsat billiga campingstugor uppe vid Billingehus.
http://www.billingensstugby.se/ Annars finns det ju många hotell oxå. Välkomna hit. Ska bli kul att kika på er när ni spinger. Otroligt starkt. 🙂

Fredrik!
Kika? Du är väl med och springer?

Det längsta jag sprungit innan är Lidingöloppet. O senaste 2 åren så har det bara blivit 5 km som längst pga ett ömt knä. Nu känns dock knät ganska bra så man vet aldrig. Hejjade på er i våras. Fantastiskt gott humör o leenden medan ni kämpade på. Kul att

Maria>Man bor på hotell Prisma som brukar ha specialerbjudande för tävlingsdeltagare. De har fantastisk frukost och underbara badkar och ligger på krypavstånd från målområdet. Dessutom är det nära till prisutdelningen och stationen därifrån. Rekommenderas

Maria: det låter ju nästan för bra för att vara sant! (t+)

OK, då planerar vi väl för ett 4 rum. Någon som känner sig hågad? *s*

Klart att man måste springa 6 timmars, är ju nästan på min hemmaplan. Har bara 6-7 mil dit. Och nu är man ju "uppvärmd :D.Bra träning inför Stockholm Marathon:-)
Sedan kanske man stöter på en o annan från funbeat.

Hoppas man får vara skadefri så att det