Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAfter Work i Stockholm 28/3
You need to log in to create posts and topics.

Ella < Bra förslag att ta picknicken i "prattråden" 😀 Ju fler vi blir desto roligare. Djurgården jag ju obegränsat (nästan i alla fall) med plats.

Det finns ju ett Bishops Arms som ligger ett stenkast ifrån Centralen. Många goda öl finns det där! 🙂 Nästa gång skulle det vara kul ifall det blev en vecka då jag inte har barnen.

Peter < Det är ju "bara" att starta en tråd med tid o plats som passar Dig. Sedan får man vara berdd på att alla inte kan komma. Jag t.ex. jobbar oregelbundet och ca varannan helg.
Att det blir olika personer som startar "träfftrådar" gör ju också att pl

Bishops Arms en av Peters barnfria veckor nästa gång då kanske. Tycker det är jättebra om det är nära centralen och det lär ju vara smidigast för de flesta eftersom folk bor utspridda lite här och var. Problemet är inte att hitta om det är exempelvis på s

Fast promenaden från centralen till platsen för träffen går ju alltid att registrera som träning 😉

Finns det inte färdtjänst i Stockholm?

Har jämt sjå med att hinna med den träning jag gör redan eftersom jag springer cirka sju mil i veckan... Och klarar jag att springa som jag gör är det nog inte dags för färdtjänst än. Tycker du jag ser gammal ut David?

Det är givetvis om jag ska kunna ta mig runt i staden så behövs färdtjänst.
Annars brukar piken fungera till Kronobergshäktet.

Varför inte ha en sån här i Göteborg också? 😀

Min kusin gillar inte att jag övernattar på Skånegatan.