Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAfter Work i Stockholm 28/3
You need to log in to create posts and topics.

Endast för löpning vettu 😉 Helt ärligt skulle jag vilja ha tag på en. Om ni hittar en som ser ut att passa en kille som är 187 lång kan ni väl tipsa mig?

Alla lär ju ska ha på sig FB-tröjor..

Tyvärr är jag i Tallinn på turnering.. annars hade det varit lockande!

Hotellbaren, på Radisson SAS Royal Viking Hotell på Vasagatan 1, precis brevid centralstationen, finns kvar. Helt ok men inte världens roligaste. Tveksamt om man kommer in med funktions t-shirts.

O´learys ( http://www.olearys.se/ ) på Centralen är väl inte heller världens roligaste, men.....lätt att hitta, hyffsat med platser, om jag inte minns fel så har de storbilds TV (ifall Jessica vill se på hockey 😉 ), möjlighet att lätt ta sig vidare till

Kungsholmen ligger ju inte så långt bort från centralen och har en del trevliga ställen. Vi kan ju skapa en karta annars. Då blir det lätt för alla att hitta, även till lite utsocknes ställen som vid SOFO, gamla stan eller östermalm.

Jag kommer hem från Åre på fredag morgon så jag är på. Senare på kvällen finns risk att jag drar iväg på Mälarsalen, men det återstår att se. Kan vara ganska mör efter en knapp vecka skidåkning

Du kan åka tefat sista dagarna så du orkar vara ute med gänget.

After Work är alltid trevligt men tyvärr är jag uppbokad det datumet men hakar
gärna på en annan gång.
Hasse

Inga andra än singlar! Man vill ju inte riskera att börja flirta med en upptagen man... (#)

vi får sätta en röd rosset på daniel