Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAktiv singelsemester?
You need to log in to create posts and topics.

Sitter här och våndas lite över sommarens semesterveckor. Vill egentligen göra ganska mycket...resa, vandra, lära mig något nytt, uppleva något....
...men det faller hela tiden på att jag är SINGEL och ganska ensam ("Alla" andra har ju familj och väljer a

Jag funderar på en några dagars cykelsemester. Billigt och enkelt. Ganska bra att fara ensam så får man köra i egen takt och göra vad man själv vill.

Det finns mycket man skulle vilja göra, men som man inte gör för att det känns lite dumt att göra det en

Dra o ta dykcert i Thailand. Grym upplevelse och du lär träffa en hel del människor på vägen. Och kanske även Mr Right heh.

För det första så är du inte ensam. Även om det kan kännas så, finns det mängder av människor i liknande situation och det kan vara lite tröstande att tänka på.

Jag gillar att resa på egen hand. Det öppnar upp för nya bekantskaper och träffar med männis

90% av gångerna jag reser så gör jag det själv.
då får jag ju göra precis det jag vill.
åk till rom. det är en fantasitsk stad att gå runt i "själv", men vänta tills i höst. lite väl varmt nu.

Jag ska iväg till Dublin i augusti och se Muse 😀 Jag åker ensam men väl där lär man ju träffa likasinnade! Jag tycker det är rätt kul att åka ensam, likväl som det är kul att ha sällskap ibland.

Vid alla längre resor över en vecka har jag åkt själv. Kan göra vad man vill och när man vill det.
Vill man sitta i en öken och titta på kaktusar så gör man det och vill man hänga med nyfunna vänner på en bar så går det också bra.

Att man inte har någon

CAmilla, jag har lite ont om semesterdagar så om du vill får du gäran dela med dig av dom! Som tack kan du få hänga med på gratisresa till norrland där vi kan cykla, plocka hjortron, konstatera va fantastiskt vackert det är i sverige, cykla, vandra i skog

Silva, jag tror du glömde att nämna cykla som aktivitet 😉

Jag brukar ju ge mej ut och cykla om sommrarna. När man är ute själv blir upplevelsen mycket starkare än om man reser i grupp. Minnena är rena.
Jag kan minnas dofter och ljud, ljusförhållanden, reflexer i asfalten. Jag brukar försöka bjuda till lite och t