Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAktiv singelsemester?
You need to log in to create posts and topics.

gotta er bara... Jag jobbar nästa vecka oxå, sen kommer regnet när jag har semester:-(

Har varit hemma nästan hela semestern förutom 1 vecka på öland med kompisarna men det var dåligt med singlar där jag var så förutom det så var det bra. Semesterns höjdpungt var ändå Iron Maiden på Ullevi då var det ös från börjad till slut:D;)

Ha de gött

Vykort från en av segelsträckorna:

http://www.funbeat.se/life/blog/show.aspx?Blogid=17048

Har varit ganska aktiv på semestern cykling i Hälsingland & Bergslagen med kanon väder! (H)
Sedan lite Kajak i sthlms skärgård förra veckan då.
Nu kan man ju jobba iregnet då...

Det verkar som att många av er har haft fina semestrar. Själv har jag min semester kvar. Har inte bestämt vad jag skall göra men skönt skall det bli 🙂

Än så länge har det blivit 5 dagar på motorcykel i Norge med tält.
Imorrn åker jag till Dalsland och tältar i 5 dagar. Det är Dalslands Kanotmarathon på lördag. Laxsjöns camping.
Sedan på onsdag nästa vecka åker jag till Karlskoga och också där tältar i 5

Amän (#) jag som har sett fram emot det här (Kristinehamn Adventurerace) hela sommaren har bokat bort mig i helgen så jag är inte hemma (#)

Usch skall jag orka regristrera all galen träning i sommar...

Härligt aktiva ni är 🙂 Jag sitter här med mina knän och känner mig lite omotiverad 😛 Men lite ömmande knän är halvnyttigt ;P I vilket fall, mera rehabilitering!

Magnus B: Självklart skall du registrera all galen träning i sommar. Snälla!! Det är såååå roligt, spännande och inspirerande med människor som använder sin kropp i mer än en träningsform.

Träning skall vara kul före, under och efter!!! ...registrering