Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAktiv singelsemester?
You need to log in to create posts and topics.

Jag ska nog åka till Norge på cykel, bo i tält om vädret är bra. Fördelen med att åka själv är vad andra skrivit ovan, sen kan man pressa sig helt enligt egen önskan. Och flexibiteten, ändra delresmål, slänga på nån vecka eller dra av en vecka m m.

Tveka

UCPA är överlägset!

Förvisso brukar jag lalla runt med cykeln och hitta vandrarhem i bergen i Frankrike men ibland har det blivit UCPA resor...bra om man vill sporta... skidor på vintern allt möjligt på sommaren kolla UCPA.se

Själv skall jag kombinera

jag vill så gärna åka bort på semester men kompisarna vill inte kan inte men jag är så feg innan det gäller. när jag väl bestämt mig och är på väg är det inga som helst problem det är bara det där lilla stadiet innan, planering, packning etc som sätter kä

Du är ju brandman för bövelen! Inte fanken är du en räddhågad tjej inte!

impulsboka en resa två dar innan avresedatum.
då har du inte så stor tid på dig att vela. lika bra att koncentrera sig på vilka skor du ska ta med dig då istället

flåt jag ska allt bättra mig, känner att jag klarar av det ska bara få semester å pengar...men jag vill inte åka på en "vanlig" svensson-sol-semester jag vill göra något annars får jag psykbryt om jag ska sitta still i solen lr vid poolen

det där med att

bara att klicka runt bland resebolagen.
jag hamnar visserligen alltid i rom när jag gör så.......

Jag tycker också det är jobbigt att packa, det slutar med att jag knövlar ned allt i en ryggsäck och åker.

Jag funderar på att sticka ut i skärgården ett par veckor ensam i en kajak. Det skulle kunna vara rätt fint. Ensam när man vill. Gott om andra båtar när man är sällskapssjuk.

skärgården e nice...tänkte kanske ta min räser å cykla ner mot öland eller västkusten kanske som mamma gjorde på sin tid