Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAktiv singelsemester?
You need to log in to create posts and topics.

Det brukar aldrig vara några problem att ha och göra på semestern även om man är själv. Ska till öland några dagar och så blir det Göteborg och Iron Maiden det är allt jag har planerat.

jag kan semestra med dig eva.....om du står ut med mig

man hittar alltid folk att snacka med så det är inga problem, tråkigt att göra vissa saker själv men det löser sig, nästa år får jag ta en semester om jag inte får nytt jobb eller så

självklart vill jag semestra med dig joppe det trodde jag du visste ha

Ja semester...
Får se vad det blir.
Någon här vill att jag ska åkta till Italien och cykla i sommar men tror intedet kommer att bli så mera troligt att det blir en vecka i laholm i sommar.
Inte för att det brukar finnas så mycket singel tjejer på dessa re

För helvitte Robert.. Klart du ska med till Italien..
Fast just nu känner jag men bara i sån oform och helt ur gängorna så Ett tält på en dyngblöt fotbollsplan i Laholm med kallt rinnande vatten och bajamajor låter ju ganska... kul (#)

Nej inte tält..

Det såg så blött ut för dig förra året..
Måste hitta något annat att bo i
För det är trevlig cykling där.
Men MERA sol vill jag ha..

Alltså är Italien alternativet.. där finns solen.. iaf värmen... åsså nån som lagar käket..

SEEEMEEESSTER 😀
Äntligen semester. Första singelsemestern på 7-8 år. Känns lite konstigt, men samtidigt skönt att kunna göra vad man vill, när man vill. På samma gång som det känns skönt så får man nästan panikkänsla, vill göra så mycket så man vet int

Jahaja.. det är ju en bergskedja som jag inte alls har koll på...
Sa du att du ville ha sällskap eller?? 😀 Dock inte i år.. åh nästa då..ääh.. innan det sker är du nog farfar 😉

Norrlan är bra också som sagt! Funderar på om man ska stanna i Sundsvall

Var någonstans i Pyrenéerna ska du cykla? Jag betar av de berg jag kommer över och är inte lika insnöad på Italien som vissa andra...