Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAllmän snacktråd
You need to log in to create posts and topics.

Oh oh! Martin har ny bild! Det såg jag det 🙂

Okej Magnus. Du leder över mig i tävlingen "Vem är mest singel". Fast jag vet inte om det är en tävling jag vill vinna...

Är man toksingel om man sitter och lyssnar på Joe Cocker och funderar över om man är toksingel? Haha 🙂

Om jag inte har sagt det redan (och har jag sagt det redan så säger jag det igen): Jag är väldigt glad att jag gick med i denna grupp, det är piggar

Idag blev det pasta o köttbullar innan man gick till jobbet. Enkel "singelmat" 🙂
Sitter på jobbet nu och har bara 8 timmar o 50 minuter kvar (#)

hahaha. jag trodde bea var en person tills jag kom på att det MÅSTE vara bearnaisesås. Ha. Roligt!

Marie. Japp, sprillans ny bild. Tagen efter dagens morgonträning. 😀

Sådär, nu har jag gått igenom styrkeprogrammet för armar/överkroppen, med handledsvikter 🙂 Ska försöka göra det några gånger i veckan si så där. 🙂

Jag käkar färdigmat från findus, dricker lättöl och tittar på naturprogram med mina två katter. Gissa vem som är mest singel? (H)

Jag käkade andra halvan av pizzan jag syndade med igår till lunch idag. Jag åt den alltså, hade inte sexuellt ihop med den! 😉 Därför blev det en konstig specialare till "middag". Två rostade vita brödskivor med vita bönor i tomatsås över, och sedan en st

Kom nyss hem från stranden, hade gärna gjort er sällskap men jag misstänker att alla redan har ätit. Jag kör en ungsstekt kyckling filé med wokade grönsaker. Och tänker inte ens ställa upp i mesta-singel-tävlingen. 😉