Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumBarfotalöpningAnybody out there?
You need to log in to create posts and topics.

Jag brukar ta med dem in i duschen efter leriga eskapader och ge den en omgång med tvålen. Funkar bra.

Enligt försäljaren där jag köpte mina (addnature) var det bara att köra dem i tvättmaskin, så då ska de väl hålla för att sköljas ur också 🙂 Faktum är att han sa att det är bra att hålla dem rena, så slits de mindre och håller längre (leriga, svettiga =

Sjukt sugen på att skaffa ett par såna till sommaren..

jag med. känner hur visa-kortet krampar här.

För den som är sugen har jag ett par FF Sprint, blåa, i stl 42 till salu. Aldrig använda, köpte fel storlek.

sorry, jag har den aktningsvärda skostorleken 36.

igår hade jag lite löpskolning med två ungdomsledare inom hockey. självklart fick de även prova att springa barfota.

Sådär, då har jag idag, inspirerad av Jessicas barfotapass igår, avverkat min första riktiga kilometer barfota.

Har gått barfota en hel del på olika underlag för att vänja fötterna men det hjälpte föga utan jag fick två vackra blåsor på vardera stortå :

Grattis Anne Mari!

Men aj, fick du de hemska blåsorna av löpningen?

jag är lite rosa på höger stortå. men det blev aldrig någon blåsa.
men oj vad skönt det är att slippa skor

Ja de fina blåsorna lyckades jag få av löpningen. Hård asfalt men gud så skönt att slippa skor!

Blåsorna beror kanske en del på att min fotställning/löpsteg inte är perfekt än men det ska nog gå att korrigera.