Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hallå där Maria

Så nu är det Göteborgsvarvet nästa 🙂

självklart, Harald - you and me both 🙂

Jag gick till naprapat med mitt löparknä, 3 besök och total löpvila i ca 1 och en halv vecka blev det, sprang Stockholmsmaran en månad senare utan känning. Jag rekommenderar absolut naprapat för att massera "loss" senan så att den går att strecha.

Jag tror också på core-träning. Men det är inte altid den ger det som man är ute efter... Jag var hos sjukgymnast förra veckan pga bl a problem med vaden, ryggen och bäckenet och han testade igenom mig ordentligt. Det visade sig att jag inte kunde aktiver

du har så rätt så anders.
är inte gluteus madimus aktiv så roterar lårebenet innåt och då kan man få löparknä.

Anders, du verkar bland annat behöva besöka gynstolen: http://www.exrx.net/WeightExercises/HipAbductor/LVSeatedHipAbduction.html

Jessica, läskig känsla när man helt plötsligt kunde mota hans tryck med magen istället för ljumsken. Och vilken skillnad i styrka!

Lady G,
oj den ser läskig ut... Ska få övningar för gluteus medius i morrn, fast jag tror det är mer göra-hemma-övningar.

ja det blir stor skilnad.
rörelsecentra liksom

Anders, jag körde den igår (den och den andra, där man ska knipa ihop benen istället) och den tar hårt kan jag lova. Jag kör inte ens tungt!

Testa den om du har vägarna förbi ett gym som har såna maskiner, har du aldrig haft träningsvärk förut lär du få

Lady,
jag får testa en sån sen, för kunglig träningsvärk vill man ju inte missa 🙂