Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Pilsner är iallafall bra mkt snällare mot min mage än vad sportdryck är:-) Och magen är min ömma punkt vid långlöpning.

Vi är två stycken som ska springa Köpenhamn Marathon och utgår från Löddeköpinge/Lund, så är det två till som vill följa med i bilen och dela på gemenskapen och brobizzen på 320 kronor så finns det plats. Skicka ett meddelande till mig och boka plats.

Linus, lycka till i Kalmar. Det är en otrolig kick att genomföra en hel Järnman. Man är hög en bra tid efteråt. Men det frestar på ordentligt. Jag har knappt hämtat tillbaka alla krafter efter fjolårets Järnman. "Vilar" i år med ett par maror och lite min

Oj, snacka om lång återhämtning... hoppas det går vägen. Vi får se vad som händer efter loppet, just nu är det att uppfylla de uppsatta målen, sen får man se vad nästa sak blir. 🙂

Nja. Nu överdrev jag nog lite som vanligt. Men jag hade inte all kraft kvar på ett bra tag efter Kalmar. Men du vet vi gamla gubbar behöver längre tid på oss för återhämtning än ni unga grabbar. Eller så var jag inte tillräckligt tränad för Järnmannen.