Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELDåliga och bra singelvanor
You need to log in to create posts and topics.

Är det någon som liksom jag fått problem med motstridiga vanor som singel?

Sen jag blev singel har jag verkligen kommit igång på allvar (hoppas jag) med träningen. Motiverad av att träningen både är ett bra tidsfördriv som man mår bättre av och som kans

Oj ja det blir nog lätt så.. jag har varit singel så länge nu att jag inte minns hur det var att vara två... Hjälp vad det lät fruktansvärt sorgligt!

Är bekväm i mitt singelliv men känner att det hade varit skönt att ha någon vid sidan ibland. . Det är

Samma här. Har varit singel i 4 år tror jag...är van vid att kunna bestämma allt själv och inte behöva höra med någon annan så fort man ska göra nåt. Man får titta på vilket tvprogram man vill och sånt. 🙂 Men det känns lite ensamt ibland. Och då är det

Hum, trodde jag va ensam!
Men jag har läst att alkohol förstör mer än en veckas träning, därför e det bara utgång 1 gång i månaden för mig, med måttliga mängder alkohol.
Och det resulterar ju såklart att chanserna att finna någon minskar drastiskt. så t

Tack Lobbe! "alkohol förstör mer än en veckas träning". Nu fick jag än mer ångest 🙂

Tror inte det är så stor chans att man träffar någon, eller i alla fall inte rätt, ute på krogen. Om man nu inte är värsta partymänniskan, då kanske det är rätt ställe,

Oj oj, det va ju inte min mening!

Jag är singel sen 2 år, med undan tag för dejting under perioden.*s*.
Jäkligt skönt att kunna göra som man vill. Men ensamt vissa kvällar.:(
Fördelar eller nackdelar? Jag tror snarare det handlar vilket stadie man är i men samtidigt så gäller det ju att o

Ja... att vara på krogen nykter är en riktig upplevelse.. inget jag gärna gör för ofta då det känns som helt bortkastad tid, för tänk vad oattraktivt det är med fulla människor... o lagom salongsberusade pratar så mycket att man får skavsår i öronen om

Apropå dejting.
Vi får väl hålla utkik här på sidan om det är nån tränings-singel i närheten av var vi själva bor. Det blir ju gulmarkerat på den personen då.

Hittills ingen nära mig ialla fall... 🙁

Och nu verkar det som stormen har bedarrat, så jag

Jag har hört att man ska ha minst en vilodag i veckan, så den passar jag på att ta dagen efter utgång. Krogen, vänner och party på lördagar och vila på söndagar. Om man vill slippa dåligt samvete kan man träna två pass på lördagen och dessutom cykla en ha