Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELDåliga och bra singelvanor
You need to log in to create posts and topics.

Jag kunde inte sagt det bättre själv johanna. hehe, när man är nykter så upptäcker man verkligen hur tjatiga alla blir =P
men men.

Ojoj, en halv mil efter krogen det må jag säga det är verkligen hurtigt:)

//Lobbe

Det är rätt kul o se hur folk förändras av alkoholen.:)
Folk blir mer öppna och helt plötsligt vet man allt om dem.
Svergie är ju ett rätt osocialt land.
Jag cyklar alltid hem från krogen om tillståndet tillåter.;) annnars går jag. jag har dock inte en ha

fet innebär inte alltid att man intar alkohol tycker jag.

Nä det tycker inte jag heller...Fet innebär snarare att man rör sig mindre än man äter för....;)

Usch vad ni får mig att känna mig vrålhurtig & trist. Går sällan ut nuförtiden och när jag gör det dricker jag rätt måttligt. Sen cyklar jag väl åtminstone sisådär en 3 km för att komma hem. Och "femtimmars-sex" på fyllan, det har ALDRIG hänt. Kanske inte

"Svergie är ju ett rätt osocialt land." Ja, eller jag skulle nog säga att vi nog är rätt sociala i de grupper vi redan är bekväma i. Däremot att träffa nya människor, det verkar vi Svenskar ha problem med när vi är nyktra.. Usch, nu drar jag alla över e

Ja klart Sverige är ett osocialt land! Varför är SMS så otroligt populärt i SVerige? Jo slippa ringa och prata och störa. Medans i andra länder messar man nästan aldrig, utan ringer direkt och lämnar meddelande osv. (Iaf här i USA) Och här PRATAR man ocks

Hahaha...ja världens modernaste land (eller osäkraste människor) är tankeväckande o intressant...både för singlar o andra...

Missar jag aldrig på onsdagar kl 8

Jag anser inte att man har tråkigt för att man är nykter. Det handlar bara om att lyckas sjunka till samma låga nivå som alla som är påverkade (H)

Jag dricker endast på långa semestrar och ledighet. Men kanske aldeles för mycket, har några minnesluckor f

jag menar naturligtvis inte att vi är ett ascolialt folk, men som karin skrev så är det trist att stå i hissen och stirra i väggen.
det där programmet verkar intressant. Får se det när jag inte har läxa*pluggar*.
Jag är sjäv en motståndare till internet(o

Tror baske mig att jag ska ägna hela morgondagen åt att le åt främmande människor och säga hej.. undra hur lång tid det tar innan jag blir "dumförklarad" . .

Tänkte faktiskt testa att flirta på fik idag, men se här i Karlskrona kan det tydligen finnas f