Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELDåliga och bra singelvanor
You need to log in to create posts and topics.

hehe, ragga på fik ska väll kunna funka.

Det är fritt fram att skapa en sådan tråd 😉

ja Johanna, det låter som en jättebra ide! Varför gör inte fler det?

Jo i Sverige blir det väldigt mkt "ragg"känsla av situationen om någon okänd börjar prata med en. Antingen det eller så tror man det är:
a) en galning från psyket
b) ett fyllo
c) "ska d

Humm Karin verkar ju vettig. Så när kommer du tillbaka till svergie?;);)
Nej men det där med Hej o sånt i svergie är ju nästan tabu. Ibland gör jag så tester och säger det högt o tydligt. Vissa blickar man får är ju inte att leka med. På krogen i fredag l

Har ont i kinderna idag.. gått o lett hela dagen idag! Har fått både leende tillbaka o snea blickar 😉 Jättekul!

Men även Kontakt 😉 Vi har fina pojkar på kontoret här i Kna...

Hehe 😉 Jo när ja väl kommer tillbaka till Sverige ska ja nog fan ta med lite amerikansk kultur tillbaka 😉

Go Johanna! Blev inte dagen mer rolig och intressant? 🙂

Ha ha ha Jo då visst blev dagen mer intressant (H) När man tittar upp så ser man ju vad som finns..Tyvärr åker jag ju "hem" imorgon.. men får väl fortsätta min kampanj med ett leende..

Karin, du gör helt rätt som tar med dig kulturen hem! Vi kan behöva

Hehe, dumförklarad blev jag nog för länge sedan skulle jag tro. Testade på vid jul att färga håret rött, färgen blev lite *hmm* speciell. 😀 Grejen är den att många har tittat på mig och skrattat och jag har bara skrattat tillbaka, folk har varit otrevlig

Johanna vart bor du? ser att du bor i närheten av mig och jag har suttit å funderat på vilket kontor du menar =P kna.. ?? hehe

Patrik, jag bor i Gamlestaden ... men har varit i min hemstad en månad nu... kna (karlskrona).. Fin liten förkortning 😉 ...Lite förvirrande kanske...

Aha 🙂 se där vad man lär sig.. hehe 🙂