Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELDåliga och bra singelvanor
You need to log in to create posts and topics.

Helena,jag håller med fullständigt,jag hickade til när jag såg 2007....e de sant,1 tråd som är 4 år ????
Och du skriver"host,va dammigt"o får mig o tänka på ur ngn filmsekvens när skådisen hittar 1 undangömd bok o borstar av den,o det bildas 1 moln av dam

Visst går det att gå ut nykter. Men man kommer inte riktigt upp i stämning som om man dricker några öl. Hur många öl kan man dricka dan före tävling. Har testat 3 öl dan innan, men då är man inte riktigt på topp. Däremot 1-2 öl påverkar inte nämnvärt pres

Jag dricker ALDRIG alkohol dagarna innan tävling... Jag känner att tom en öl påverkar prestationen...

Jag tycker (med min ringa erfarenhet av träning och ännu mindre tävling) att det handlar om vad jag äter och dricker. Jag slarvar med maten emellan åt och jag har märkt att ja behöver äta ordentligt kvällen innan ett milpass. Jag vet också att jag åt för

Har ännu inte testat själv men när det finns Marathon där man har vin i vätskekontrollerna så borde ju alkohol och motion höra ihop. För inte kan fransmännen ha fel?:-)

Jag har cyklat cykellopp där det i depån halvvägs bjöds på ost, korv, skinka och rödvin till det, mm. Till kaffet var det Grappa. Sen upp och cykla fixedgear på grusvägar 5 mil till.

Min sämsta singelvana är att jag inte får någon ordning på maten när jag är själv. Antingen äter jag inte alls, eller så äter jag fel saker.

I övrigt är jag lite för bekväm i att vara singel, har varit det länge. Speciellt nu när jag är lite äldre känne

Bra att vara singel: Du kan ha alla dina träningssaker framme.

Dåligt att vara singel: Du kan ha alla dina träningssaker framme.

Kort och gott man är sin egen herre. Inga synpunkter på volymen på stereon. Ex-sambon skulle aldrig exempelvis tillåtit ett