Quote from testuser5022 on 6 March 2007, 13:07Att ett byggprojekt är klart ett halvår tidigare än planerat måste vara något slags rekord:-)
Att ett byggprojekt är klart ett halvår tidigare än planerat måste vara något slags rekord:-)
Quote from Emma Sjöberg on 6 March 2007, 15:16Mild vinter å beting/ackord kan göra susen 🙂
Mild vinter å beting/ackord kan göra susen 🙂
Quote from Charlotte Skoglund on 6 March 2007, 19:43tror ni den blev billigare än budgeterat????
tror ni den blev billigare än budgeterat????
Quote from ellen olsson on 6 March 2007, 21:14> tror ni den blev billigare än budgeterat????
Nej, det normala är väl fast pris?
> tror ni den blev billigare än budgeterat????
Nej, det normala är väl fast pris?
Quote from Emma Sjöberg on 6 March 2007, 22:27Bonus för att jobbet blev klart i tid?
Edit: fast pris?? Det är inte där de tjänar pengar, utan på allt runtomkring...
Bonus för att jobbet blev klart i tid?
Edit: fast pris?? Det är inte där de tjänar pengar, utan på allt runtomkring...
Quote from Linnea Persson on 7 March 2007, 07:44Entreprenörer är experter på att få mer betalt än det som angivits i anbudet. Jag tror att de har interna utbildningar för att hitta kryphål i förfrågningsunderlaget för att kunna tjäna mer pengar på sina jobb.
Entreprenörer är experter på att få mer betalt än det som angivits i anbudet. Jag tror att de har interna utbildningar för att hitta kryphål i förfrågningsunderlaget för att kunna tjäna mer pengar på sina jobb.
Quote from Tommy Persson on 14 March 2007, 09:15I dagens UNT: Nu är det klart: E4-loppet inställt
http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=4-AV_ID=591257,00.html
Tråkigt 🙁
I dagens UNT: Nu är det klart: E4-loppet inställt
http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=4-AV_ID=591257,00.html
Tråkigt 🙁
Quote from Funbeat user on 14 March 2007, 09:51Nej nej!!!!
F-n vad tråkigt, om än inte helt oväntat...*Suck*
Nej nej!!!!
F-n vad tråkigt, om än inte helt oväntat...*Suck*
Quote from Emma Sjöberg on 14 March 2007, 10:11Urtråkigt verkligen!!
Va mycket tid o energi som gått till spillo! Synd om föreningarna tycker jag!
Urtråkigt verkligen!!
Va mycket tid o energi som gått till spillo! Synd om föreningarna tycker jag!
Quote from Funbeat user on 14 March 2007, 11:10I artikeln låter det som om det är föreningarna som bestämt det... måste vara mycket här som står mellan raderna...(#)
I artikeln låter det som om det är föreningarna som bestämt det... måste vara mycket här som står mellan raderna...(#)