Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELFar man bli kar i en 40-aring?
You need to log in to create posts and topics.

Egentligen inte, men jag och syrran valkomnar vem som helst som kan byta plats me dhans otrevliga tjej!
Sa dte kirrar vi! 😀

Jag blev ju 41 alldeles häromdagen och tycker det är en förträfflig ålder. Däremot skulle jag tycka att en 23-åring var lite ung för mig. Däremot går 28-åringar bevisligen alldeles utmärkt 😀

Summa sumarum, det som finns på insidan är viktigare än utsida

Kör på......så länge ni går in i det med öppna ögon ,bägge två sååå....lycka till 🙂

"Du kan alltid lita på grabbarna över 35" som nån sjöng...

Hoppas verkligen att man får bli kär i en 40 åring. Vi är inte bara mogna, världsvana, har funnit oss själva och vår plats i tillvaron utan vi är även extremt snygga och trevliga.

För att inte tala om ödmjuka och blygsamma.

Lycka till!

Jag hoppas att man får bli kär i en 40 åring...snart där...och nån kanske förbarmar sig!

Klart du får bli kär i en 40-åring!!! Åldern har ju inte så stor betydelse...det beror ju helt på personligheten! Man blir ju kär i människan, sen om han råkar vara 40 eller 20...spelar mindre roll....lyssna på ditt hjärta helt enkelt! Lycka till(L)

okej, summa sumarum.
40 aringar ar "inte bara mogna, världsvana, har funnit oss själva och vår plats i tillvaron utan vi är även extremt snygga och trevliga."
Man kan "lita pa grabbarna over 35"
Man ska "folja hjartat" och "insidan ar viktigast"

Etc.

Su

Bättre att hoppa över 40 åringarna och gå direkt på en 57 åring. Vi är ungefär på samma plats i livet. Inte intresserade av att bilda familj och skaffa barn längre. Mera ute efter att undersöka världen och se vad som händer därute.
Sen är vi bara ännu sn

😀
Jag ska halla det i atanke.

Annars har jag ju en 57-arig mammas om skulle behova en man.. (H)