Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej Lena!
Jag tror jag kommer ihåg dig. Det var 2 stycken framför mig som gick vid ca 17 km och när jag började sakta komma ikapp tror jag du sprang igen om jag inte minns del. När du började springa började jag gå, det var tungt på slutet 🙂
Jag har hel

Jag har för mig att det är ungefär 18 km om man springer åttan men bygger på med varvet runt Delsjöarna. Då får man fina stigar hela vägen.

nej, då var det inte jag Louise, jag "sprang" hela vägen - men det var ganska tungt mellan 16 o 18 km. Jag planerar också att komma tillbaka nästa år, med målet att ha minst lika roligt!
Tack, Christer för tipset, bra med en längre runda som inte har så r

> Jag har sprungit svartvita 18 km-spåret i Skatås några gånger, men tycker att den är mer svårframkomlig - ännu mer sten, rötter och lera på den!

Har du sprungit den nyligen? De har (tyvärr om du frågar mig) preparerat delar av den i år för att göra den

Jodå Fredrik, jag sprang 18 i Skatås för ca 2-3 veckor sedan, tycker att det de gjort på banan är BRA men det finns fortfarande ställen där jag inte klarar/vågar att springa utan måste gå. Det är mest på några sträckor där det är så mycket stenar och rött

Jämfört med en del ledavsnitt och annat jag brukar springa ibland så är 18-kilometersslingan rena rama salsgolvet. Testa att springa på stigarna i Lackarebäck! 🙂

Nää, du! Jag vill inte testa om ortopeden i Mölndal verkligen är så dålig som det ryktas...

> Nää, du! Jag vill inte testa om ortopeden i Mölndal verkligen är så dålig som det ryktas...

Det sämsta är väl väntetiderna...
De ortopeder jag varit i kontakt med på Mölndals sjukhus har dock hanterat de små problemen (bara stukningar de senaste åren)