Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELFlirt
You need to log in to create posts and topics.

På min cykel här har jag Dura Ace ...men jag saknar min Campa hemma....Både bättre och coolare! Shimano är för MTB

Att flirta på nätet är effektivt. Vågar man dessutom skriva lite småporriga kommentarer och smickra lite grann så kan man få dom flesta män till en första dejt. Är du man ska då dock vara mycket försiktig med sånt...då tror vi nämligen att du bara är ute

Att vi är så enkelspåriga ... (#)

Att flirta på nätet funkar (troligen) inte för mig i längden. Vill nämligen inte sitta flera timmar framför datorn hemma. Det räcker med 8 timmar på jobbet. (jag jobbar alltså på jobbdatorn, flirtar inte (mycket...) ;)) Det blir inte speciellt bra flirtan

Pontus: Nee inte egentligen...men många tror det...
Linda: Skaffa msn. Nätet är mycket mer effektivt än något annat. Tänk t e x på hur många dagar du får gå runt på jobbet o spana in någon innan ni tar tag i det eller för den delen hur många krogkvällar s

För att komma runt det där med att jag inte vill sitta hemma framför datorn så skanske jag ska börja använda MSN på jobbet (till annat än jobb alltså). Det funkar bara internt på företaget.. Men det är ju ett stort företag så.. Förena nytta med nöje helt

Bra tänkt Linda...sen finns ju webbmessenger oxå;-) Funkar externt från vilken nätuppkoppling som helst vad jag vet...

Dom har just tagit bort vår messengermöjlighet.. Dock användes den mer till nytta än nöje, men det var fanken surt att den försvann..

MSN är livsfarligt...ett stort tidsslukarhål....

hum skall alltså sluta med mina halvporiga kommentarer om jag läser rätt...

Det finns sajter man kan logga på messenger om man är desperat och har spärrat på jobbet 😉