Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är supernöjd med min 405 och tycker att klockan är mycket smidigare och snyggare än 310an.

Jag har inte upplevt de problem som många andra verkar ha. Jag har alltid senaste uppdateringen och sen kanske jag haft tur också?

Det finns inget som gör att

Bra Thomas att du är nöjd med din klocka. Det är mycket pengar men för mig var den inget vidare. Vi har alla olika krav och användningsområden. Eftersom jag även cyklar och pysslar lite med triathlon så är det möjligt att komma över 8 h i träning/tävling.

Jo för de som behöver mer batteri så är ju 310an ett klart lyft. Sen är det ju tryckringen som många är ovän med dock har jag inga problem med den.

När det gäller risken för att batteritiden försämras så är det ett problem jag tar när det kommer. jag har

Jag hade två 405:or på 8 månader och det blev aldrig bättre batteritid under den tiden.

TT

Tommy.... jag kunde ha fyllt i resterande 2 åt dig kanske 😉

Håller med om att den inte håller riktigt vad den lovar, men jag är rätt nöjd med min ändå. Fast det är klart.... Kan man byta till sig en ny modell så lätt som du sa
så kan det vara en ide..

Mmmm

Lutar nog är åt 310 an, tror inte jag kommer ha några större problem med touchringen men är ändå lite avskräckt då jag hört om en del problem med den.
Speciellt i regn och mitt favoritväder när det gäller löpning är just regn, regnar det beger jag m

405:an har bara 3 fält.
Vet inte om 310:an har några nya funktioner som gör den bättre för cykling än 405, men annars är väl en större skärm en fördel vid cykling

Ja skärmen tycker jag om!

Min mans bror har en 305 och först tänkte jag herregud vad stor klocka, no way att jag tar den! men sen provade jag den under en löprunda och tyckte att skärmen var super, det fick jag höra hela helgen han var på besök. 😉

Har

För 305:an finns specialfästen för att sätta dom på cykelstyret, vore väl konstigt om det inte dyker upp för 410:an också.
Men knappast för 405:an.

Jag har ett fäste för 405:an som sitter på styret. Garmin original som är till salu.

TT