Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag fick ett fäste till cykelstyre med en billig pulsklocka (i form-prenumeration eller liknande) en gång och det funkar fint att sätta fast FR405 runt också

Nu har jag i princip bestäm mig för en 310 a, inte lika snygg som 405 an men jag tror jag kommer trivas mer med den...

Då ska man bara börja skramla ihop lite pengar då, fyller ju år nästa månad och då kommer jag bara att önska mig pengar 😉
Förmodligen

Inte i princip utan jag ska ha en! 😀

Vadå inte snygg? Den passar mina Orange-silvriga Nike+ Pegasus utmärkt! I kombination med Funbeat t-shirt i vitt/grått. 🙂

(Och nä, jag springer inte byxlös. De är svarta.. Än så länge ..)

😀

Har bara sett bilder och då är det ett nja, samtidigt har jag nu börjat gilla den mer och mer...
Ska bli kul att få se den live och klämma lite.

På tal om att passa ihop så har jag ju denna! då måste jag ju ha klockan också 😉

http://images.usoutdoo

Jädrar i mig. Ser ut som Garmin-reklam-tröja. 🙂

Vänta inte för länge med en 310:a. Man missar så mycket bra träningstid. Det är ju en extra morot (till färgen också!) för att komma ut i tveksamt väder...

Blir snart, fyller år snart 😉

Har en väst i samma serie också (H) lite mer vit bara....

Jag har läst så gott jag har kunnat, men är det några funktioner som finns i 405:an som saknas i 310:an? Som jag fattat det skiljer det sig bara i batteri tid och vattentålighet?

Fyller ju också år snart...

Jenny
Klockorna ser ju helt annorlunda ut. 405an är ju smidigare och ser mer ut som en vanlig klocka. Snyggare enligt mig. Största skillnaden är väl tryckringen på 405an som en del har problem med. Andra som jag har inga problem med den.

Funktionsmässigt

Det jag har fastnat för är displayen, den är större på 310 an och så kan du ha fyra fönster igång samtidigt.
Men tre eller fyra spelar väl egentligen ingen roll, men just att displayen var stor och tydlig föll jag för.

Annars när det gäller batteritid så