Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack, trodde väl att det var så!
Tror det blir en 310 HRM då. Jag har min gamla Suunto t4 som jag kan ha som "snygge-klocka" i varje fall. 😀

Har en röd Suunto t4c som jag tror jag kommer att sälja senare, osäker då den är fin och min första "riktiga" klocka.

Köpte den för ganska prick ett år sedan nu, tyckte det blev en bra första klocka 😉 den har verkligen varit perfekt.

Nu är frågan med eller utan pulsband....

Om man tar utan kan man köpa till efter och köra puls, eller är det nåt som sitter i klockan? .....misstänker att det sitter i.

Det ska gå bra att köpa till i efterhand tror jag. Det blir säkert inte billigare så, men själva klockan är likadan såvitt jag vet.

Jag har nu beställt en 310xt från Clickok för 3500 inkl pulsband, kommer på tisdag i nästa vecka.

Har tidigare haft polar så det här blir min första Garmin.

Känner mig sjukt nöjd och ser jättemycket fram mot att få ut och springa med den.

Jag har fått en!! jag har fått en!! weeeeeeeeeeeeeeeee.... (Malin springer runt som ett pucko och är överlycklig) (H)

Ska bli så kul att springa och jag är så sjukt taggad 😀

Som cykelfäste kan man använda en bit rörisolering. går man till en rörfirma kan du säkert få en 5cm lång bit gratis. Fäst den på styret med lite tape och fästet är klart. Vill man snitsa till det lite mer kan man skära ut den lite efter klockan.