Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Anne Marie har förstått frågan... Har du svaret också?? 😉

Ann-Mari;:
Jag menar att det BORDE kännas!¨
Men jag ger mig!

Jag känner mig dum som inte fattar!!!
Antagligen därför jag är singel.
Antagligen därför jag inte ens dejtar. :@

Kanske är det när ni börjar göra gemensamma planer för saker o ting, när ni alltid först kollar av med varann om vad som händer till helgen o s v...Nu är sommaren tyvärr slut annars hade det varit ett säkert tecken om ni planerar gemensam semester. Om int

Linus: Ha ha ha, nä verkligen inte. Jag befinner mig i stadiet där jag bara vill vara med
(L)honom(L) varenda vaken sekund och just nu ikväll är livet olidligt ensamt.

Tack för utförligt svar Julia :-). Det där med att träffa bekanta som frågar var ju en grym idé.

Ann Mari: Om du vill vara med honom varje vaken stund... Vilket stadie är det?? Tror jag befinner mig i samma stadie. 🙂 Det måste ju vara närmare uttalat

De här tecknen kan ni få vikta:

När man planerar semestern ihop.
När man skriver bådas namn på vykort/födelsedagskort/julkort.
När man har en egen byrålåda för kläder i den andres hem.
När ens kompisar ringer hem till partnern om man inte svarar hemma (e

Jag var tvungen att gå med i Singel bara för att kunna göra en liten inflikning här 🙂
Jag vet inte om Linus var allvarlig som nämnde sin "assberger-sida" men om det är så att han har just Aspbergers så är det precis såna här saker som är så ohyggligt sv

Linus: om Lenas lista är definitionen av ett uttalat förhållande kan man lugnt säga att vi inte är ens lite nära ett uttalat förhållande. Vore iofs konstigt om det vore så efter knappt ett par veckor.

Så närmare förhållande än dejt? Jag har ingen aning

Ska allt på Lenas lista vara uppfyllt för att dejtingstadiet ska vara slut?

Vi vill ha poängsättning från 1-10 på varje fråga och riktigt fina aftonblaskesvar på totaltpoängen!