Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELFredag...hela veckan
You need to log in to create posts and topics.

Jorå, jag tror de nyss rekryterade på q-sidan men jag vet inte om det är klart än.

Hmmm, fast Karlskoga är lite långt cykelpendlingsavstånd... inte för en randonneur kanske men för mig :D.

Nja, kan bli kämpigt att cykla 50 mil om dagen, men det kanske går att veckopendla 😉

Strö jobb kan man alltid få hos mig om man är glad och positiv! Kör evenemang och behöver betalda alltiallon ibland....

Men ibland sitter jag också med skylten "Will work for food"...egen företagarens baksida!

Jag är MYCKET glad och positiv :D. Syns kanske inte på min bild men det är en glad tunga!

Egenföretagare är jag oxå. Hade lite ströjobb under tiden jag studerade men det tog slut och nu varken studerar jag eller jobbar - letar febrilt efter den där skylt

äntligen klar med sista patienten

själv har man de lyxigt, gick på helg igår exakt 14.33 efter min fina föreläsning om lidköpings kommun, nu har jag bara ett SSA och ett SBA prov kvar sen har jag semester underbart

*..slurp..*

Kvällens första låda klar, dags för lite fredagssaft! 🙂 smacksmack.. chimay.. du ljuveliga lilla öling, så gotteligottgott, snart ska nog vätskebalansen va återställd så man orkar dra ihopa en lita låda till. (t+)

Ankan! Ingen fara för

Åhhh en sån modell (på kille) skulle jag behöva... (L)
(Avloppen du vet 😉 )

Nä ser aldrig på tv. Big brother, Timell och Idol går mig spårlöst förbi. Hinner inte o vill inte o helt värdelöst för jag har ju ingen i tv-soffan ju! Men ikväll ska jag göra

Hmm, här har man precis påbörjat arbetsveckan. "Bara" 6 dagar kvar innan man är ledig igen. 🙁
Får nöja mig med saft o lite godis och gosa med katten.