Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELFredag...hela veckan
You need to log in to create posts and topics.

Katten har säkert något knep för att fånga mus.

En annan har hämtat nummerlapp, käkat pasta-sallad och dricker just en slurk vatten som uppladdning för halvmaran imorgon.

Trevligt att singelgruppen inte helt har avsomnat! Våren och vädret gör väl sitt till (och en och annan annan grupp på FB...).

Just kommit hem från en cykeltur till Gränna (igen). Motig motvind på hemvägen och en och annan skur. Bättre spela golf, då ka

usch för regn och golf! har dåliga barndom från min "barndom".... =) jag, brorsorna och mina föräldrar under en gran medan det värsta åskvädret drar över. Pappa tittar upp mot himlen och utbrister: "Jag kan inte förstå vart regnet kommer ifrån... det är j

haha smart pappa du, ibland kan man undra men åska e bland de bästa som finns, sitta ute å lyssna på regnet å knallarna

Nej usch. Åska är absolut bland det värsta jag vet. Ligger helst under täcket och skakar när det dundrar. Dom (alldeles för många) gånger jag befunnit mig i ett tält i värsta åskvädret har jag varit helt övertygad om min snara bortgång.

håller med dig Eva.....gillar åska...har man sen ett schysst paralplajj som du har, så är det ännu bättre...

inte helt fel du, orange å allt, trasigt handtag hade den men int e ja den som e den int
kan det inte åska lite här å

Jag håller med Eva åska är härligt synd att det bara regnar här nu 🙁

här med kommer i vågor liksom med snålblåst å regn sen uppehåll å så har de varit hela dagen. men de är bättre än snö i drivor iaf

http://www.dt.se/nyheter/dalarna/lasarbilder/article312764.ece
underbart dalaväder