Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELfredagstjöt
You need to log in to create posts and topics.

Fredag igen, lite lätt förvånad att det inte händer nåt här så jag får väl starta en go tjöt-tråd:-)

Händer det nåt kul?? Min helg är så fullspäckad att jag redan längtar till nästa arbetsvecka då man får vila ut...

30+30årsfest ikväll.
Rodd, skidvård,

Jag ska friskna till från hostan och sen packa och åka till Mora på söndag. Hoppas verkligen att ÖS blir av! Tror inte att jag hinner med nån dejt... 😉

Intervaller ikväll och Lidingöloppet på söndag. Däremellan ska jag hålla en föreläsning i Uppsala. Jobbet i veckorna ter sig rätt soft i en jämförelse 😉

Dåligt med dejtande tyvärr.

Stormvarning igen. Fast nu är det 10 grader i luften så återupplivningen kommer inte att kräva lika mycket som tidigare helger. Ingen date mao.

sjuk. verkar ha fått daniels baloo sjuka. ser konstiga saker överallt.
fick till och med avboka patienter, senast det hände va hösten 06.

tänker se tempoetappen på tour of california. nu är bara frågan hur jag ska klämma in sängen framför datorn......

OOOO Denna sjuka låter inge kul alls Jessica. Jag ska i allafall städa imorrn tänkte jag. Även akvariet. För dom stackars fiskarna kan knappt se ut genom glaset. Sen blir det väl en löprunda innan schlagern. Fick just en Toblerone av en snäll chaufför. Sk

After Work med gamla arbetskamrater väntar efter ett Danspass på gymmet idag.

Sen tänker jag strunta i att tvätta fönstren för det blåser och jag bor på sjätte våningen. Ni kan ju räkna ut hur ofta jag tvättar fönstren :P.

I morgon tvättar jag och trän

Som det regnar och blåser just nu så tvättar ju fönstrerna sej själva. Anne Mari, du får ha ett gäng brandmän nedanför med ett stort segel om du ska tvätta ändå. Jösses 6 vån!

Här på västkusten har vi saltvatten i havet, och det innebär att fönsterrutorna får saltavlagringar på sig efter hård västlig vind. Ingen tvätteffekt alls, tyvärr...

Min fredagskväll blir som de flesta andra kvällar. Fixa lite mat, titta på nån film på d

Åh, vad kul att du har fiskar Aadu. Jag ska också städa akvarie imorgon 😀