Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELfredagstjöt
You need to log in to create posts and topics.

Är det torskar ni är ute efter?

Tjingeling på er,

Jaa, visst är det underbart med fredagar!! Blev glatt överraskad på eftermiddagsfikat och firad av mina kollegor med en flaska rött inslaget i fint paket. Första bokslutet klart efter allt slit som har varit under vintern....nuuu äntlig

Ja Sara visst är det fint ett tag när det är nystädat akvariet. Jag brukar försöka göra rent var 4e vecka men nu har det hunnit gå 8 veckor tror jag. oj oj tiden går fort. Men det är ganska strort, 160 liter så de blir lite av ett eget ekologiskt slutet s

"Dejting??? Vad är det...går det att äta, eller?"

😀

Som tur är gör mina algätare sitt jobb så det är sällan jag behöver skrapa rutan 🙂

Jag har blivit med blix tillsammans med min systemkamera så det är inte helt omöjligt att jag umgås med den en hel del i helgen. Förutom det ska det bli flytthjälp och 2-3 hr klättring på Klättercentret på söndag! Och försöka komma ut o göra några kilomet

Jag är helt otroligt SUR och duktigt FÖRBANNAD just nu faktiskt :@ Hade tänkt åka på konsert i London den 12:e april, tänkte se mitt favoritband men vad händer ?! Jo, så klart släpps biljetterna idag kl 10 när jag sitter och gör tenta i pediatrik, obstetr

Ikväll blir det nog inte mycket gjort lite tvätt och städning sedan tv och tidigt i säng. I morgon blir det jobb fram till 14.00 skulle jag tro sedan hem och vidare till brorsan som firar 30. Söndag vet jag ej hoppas på hyfsat väder så jag kan testa om j

Josefin: Man kan åka till London och handla cykelgrejor utan att gå på koncert.

Dejting? Ja, det var ju några år sedan (H). Nåja, tids nog kommer man väl att börja "träna" på det också.
Nu så här på fredagkvällen är man nyss hemkommen från en 85 minuters promenad i regnet 😀
Nu väntar en varm dusch och sedan blir sängen o krama kud