Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFunBeat? Eller PaceUP!?
You need to log in to create posts and topics.

Skaffade Pace-up när Funbeat skickade ut mejl för något år sen. Dock hittade jag bara en massa gamla träningspass som var gamla. Däremot när jag loggar in i Funbeat på webben så syns inga pass som jag loggar med Pace-up.
Gillar Funbeat men appen existerar

Nope t-

Gillar också Funbeat. Använder den som träningsdagbok, och låter Garmin eller liknande registrera träningen (och importerar automatiskt in hit).

Om man vill gå vidare och hitta en någorlunda braersättare till Funbeat, vad rekommenderar ni då ?

PaceUp är definitivt ingenting för mig.

Jag är här på Funbeat för den otroligt bra träningsdagboken och statistiken. (t+)

Tyvärr samma här, har laddat ner PaceUPs App och kollat in siten, men uppenbarligen inte samma målgrupp för dem som FunBeat, eller i varje fall inte för mig. Vilket så klart är synd med tanke på att de är ägare - jag hade hoppats att de skulle integrera l

Var på väg att lämna förra vändan det begav sig, men har hängt kvar. Då fastnade jag för Jogg som "minst" dåligt, gillar inte Strava. Ska kolla lite på PaceUp statistiken, det är därför jag hänger på FunBeat

Kikade lite hastigt på PaceUp men det ser inte ut att vara det jag behöver.

Funbeat ser fortfarande ut att vara bäst för mina behov.

Är du löpare/cyklist//triathlet är TrainingPeaks outstanding. Gratis om man kan klara sig utan PMC (som är TP:s styrka) annars kostar det en (rejäl) slant. Jag betalade för TP under tiden jag tränade riktigt seriöst för att ta mig till Ironman-VM på Hawai

Hej Jonathan,

Tackar för svar! Låter försiktigt lovande får man väl säga. Jag har provat gamification för träning via andra siter, konceptet i sig inget för mig har jag kommit fram till, liksom gamification i många andra sammanhang.

Lite parallel disku

Precis som många skriver så är det fantastiska med funbeat att man kan få ut bra statistik. Jag vill göra 365 timmars träning på 365 dagar, ett vettigt mål som jag vill kunna följa per månad och ackumulerat. Detta verkar inte alls gå i pace up?

Strava ha