Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFunBeat? Eller PaceUP!?
You need to log in to create posts and topics.

Det Joel och Johan sa.
Statistik. Träningsformer. Egna mål. Kunna redigera pass. Logga utrustning.
Flexibiliteten.

Är helt ointresserad av poäng. Vilket verkar vara PaceUps tyngsta feature.

Tack för värdefull input!

Med vänlig hälsning,

Jonathan

Saknar vettigt statistik i PaceUp - vad är det för larv med poäng?
Som användare så vill jag kunna se och följa upp statistik över tid olika typer av sport, lopp, motion o träning. Det är sorgligt att alternativ till Funbeat inte finns, jag har i närmare

Hej Niklas!

En sammanställning över din träningsstatistik (inklusive ansträngningspoäng) hittar du på https://www.paceup.se/paceup-member-login/

Med vänlig hälsning,

Jonathan

Det går fortfarande inte att visa t ex antal km/vecka, snittfart per vald period, inte hur mycket man lyft på styrketräningen eller fördelningen mellan olika aktiviteter i procent. Det går inte att visa eg någonting intressant, så vitt jag kan se. Jag är

Dessutom har Paceup rent ut sagt fel, men det kan nog beror på att jag nyligen kopplade ihop GC och Paceup.

Men jag har definitivt sprungit mer än 95km i år (705km om jag inte missminner mig, så jag ligger lite efter mitt mål - ytterligare en funktion s

Reggar manuellt och import via Garmin.
Så enkelt och bra.
Har reggat sen slutet på 2006 och fasar för att FB någon gång lägger ner.
Provade också jobb.se/skid.se när FB var på väg ner. Där fanns inte vad jag vill ha.
Många träningsformer, enkelhet, statis

Statistiken är inte värd så mkt när träningsformer klumpas ihop till grupper. För mig är detta ett steg bort från användarna. Verkar vara lite olika i appen och om man loggar in via hemsidan.

Min data är mer låst i paceup också, vad jag kan se, vilket g

Har nu fått alla träningstillfällen synkat t PaceUp (tog en vecka lite drygt). Saknar/hittar däremot analysfunktioner och grafer mm i PaceUp så kort o gott Funbeat beats PaceUp.

Håller med Niklas (t+)