Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Om du är en av dem som använder vår app för Androidtelefoner. Från och med Android 9.0 fungerar tyvärr inte appen längre.

Vad gäller FunBeats appar har vi grundligt undersökt möjligheterna att uppgradera dem. Tyvärr blir beslutet att inte investe

Använder mest webben ändå (import via Garmin). Så ingen större förlust annat än styrketräning som kan vara gôtt att lägga in direkt efter.

Förstår helt att man inte vill investera mer tid och pengar i apparna. Det enda jag använde den till var att redigera pass som importerats och ibland manuell registrering. Detta var mycket smidigare än webben och den delen av webben är fortfarande bedrövl

Det var riktigt tråkigt att höra då jag använder appen rätt mycket.
Får väl surfa till funbeat.se i mobilen istället

Installerade paceup och insåg direkt att det inte kommer att kunna ersätta funbeat för mig. Jag tränar en hel del skidbestigning och bergslöpning. Skidbestigning finns inte att välja som aktivitet. Det går inte att lägga in hur många höjdmeter man har i e

Some thing went wrong, this is our fault.
Är vad jag får upp vid försök att redigera profilen.

Inte provat ännu men känns tveksamt om pass här automatiskt kommer upp på funbeat... Någon som testat?

/M

Min registrering i paceup idag kommer inte upp i Funbeat på webben. Om inte så är det ju ingen vits. Jag använde min Garminklocka.
Mvh Mats

Vi får helt enkelt vänta på att Funbeat fixar till appen. Paceup är inte ett fungerande alternativ. Men vad jag förstått så går funbeat registreringar upp i Paceup men inte tvärtom.

Tråkigt men begripligt.
Om jag förstår det hela rätt (jag har inte ansett det värt att prova) så sker det en överföring av träningsdata vid ett tillfälle då man skapar Paceup-kontot. Det som behövs för att Paceup-appen ska vara intressant för mig är att