Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det var ju tråkigt! 🙁 Vad görs i detta då?

Det var tråkigt att höra även om jag kör iPhone. IPhone-appen är inte uppdaterad på tre år, så jag tolkar er som att när den väl får problem så fixas det inte.

Har ni tänkt att då stänga Funbeat då eller blir det någon sorts merge med PaceUp?

Jag tror

Angående migreringsverktyget till paceUP!, så är det något vi nyligen tagit fram och det kan fortfarande finnas en del barnsjukdomar, men förhoppningsvis, så ska det fungera utan problem - är det någon som upplever några problem, eller om ni har några frå

Ser inte heller PaceUp som ett hållbart alternativ idagsläget. Jag är egentligen bara ute efter en bra historisk & statistisk träningsdagbok och där är Funbeat grym!

Detta verkar inte finnas något utav i PaceUp ? (kanske har spenderat för lite tid där).

Tycker också PaceUp är alldeles för komplex. Hög ingångströskel. Skulle logga ett Friskispass men gav upp.

Jag tycker också det är tråkigt att appen inte lever kvar, även om jag förstår skälen. PaceUp-appen är inte alls samma sak och antalet träningsformer är väldigt begränsat. Gillade att alla passtyper på exvis SATS o Friskis fanns att välja på. I paceUp sk

Fick mycket bra support när min migrering krånglade. Dock är det ett stort minus att all historisk data kommer in i paceUp med oediterade tider. Så nu går det inte att göra någon analys och jämförele med tidigare pass.
har använt Funbeat i tio år och gill

Hej!

Vi förstår verkligen att ni gillar funktionaliteten i Funbeat. Det gör vi med!

Vi skall göra allt vi kan för att se till att paceUP! utvecklar samma fina funktionalitet för att analysera träningen.

Dessutom finns ju både Funbeatwebben och iOS appe

Får man fråga vilket språk appen till Android är skrivet i? Det är mer eller mindre standard att man skriver appar i Java till Android och även om det nyare Kotlin börjar bli lite mer populärt på senare tid så skulle jag nog inte säga att Java är ett förå

Jag gillade också appen, men kan förstå att det är kostsamt att underhålla flera plattformar. Dock borde det väl inte varit någon överraskning, vid överlämning av kod borde man ju se till att man har tillräcklig insikt i den kodbas man tar över och Androi