Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är mest nöjd med att PaceUp tog över Funbeat, annars hade det varit borta nu...
Appen sög, jag skickade in buggrapporter till funbeat dag 1 o alla var kvar då jag slutade använda den iom Android 9.

Funkar bra att surfa in på websidan via mobilens web

Gick in på paceup men det är ju grymt mycket buggar i appen? Kan inte ändra foto, inte spara vikt, längd och födelsedatum utan där det står Save profile händer absolut ingenting..
- är inte intresserad av att tävla med andra men brukar följa mina träning

Hej igen!

Tack för alla kommentarer.

Vi skall göra vad vi kan för att underhålla webbversionen av FunBeat och fortsätta utveckla paceUP! appen.

FunBeats appar är skrivna i Titanium.

Med vänlig hälsning,

Jonathan

Hej!

Vi hade väldigt många FunBeatanvändare som migrerade sina konton till paceUP! under helgen. Detta ledde till att systemet blev överbelastat vissa perioder.

Nu borde det fungera bra igen, men om du stöter på problem så maila support@funbeat.se eller

Hej, funkar inte. verkar som att jag sedan gammalt även har ett konto hos paceUP med samma användarid som hos Funbeat. Går det att ta bort så att jag kan försöka på nytt?

Testade PaceUP-appen igår. 100 ggr fräschare. Mycket begränsat urval vad gäller träningsformer men det verkar gå att manuellt skriva in vilken träningsform som helst. Det är tråkigt med det begränsade urvalet och det blir lite extrajobb att skriva in sin

Den nya appen kommer inte fungerar för mig. Riktigt tråkigt

Hemsidans flik Rapporter fungerar ju inte alls nu heller. Varför?

Funkar för mig, kanske lite server-hicka för dig bara...

Fungerar här med, t om lite snabbare än vanligt. Det brukar vara segt som gammalt tuggummi annars.