Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Dags för årets Vinter Aquathlon Utmaning på Funbeat!

I år lägga jag ut denna tråd fyra veckor tidigt så ni kan planera in er siste hårt löp eller simpass innan vinter påverka er möjligheter till snabba löpning ute.

Hur många bli vi i år? Hur många kan f

Jag hade tänkte att vara först ute med tider, men han inte springa igår. tappade ca 2 timmar att ta upp bojarna i Växjösjön.

men jag kollade genom simtider från söndags 5km pass och hittade 1500m som tog mest 25:30 inkl allt vila. Men ikväll hoppas jag

Jag både simmade (för första gången på flera månader) och sprang igår, så jag får nöjet med att vara först ut! 🙂 Tider 27:30 och 26:00.

Bra Markus! lagt till dig så alla ser att du ligger ettan till jag hinner uppdatera lista nästa gång 😉

Simning 1500 m tid 27:45 den 1 oktober!

Siktar på en tid under 25 minuter, men än är jag en bra bit därifrån...

Simmade på 21:44 idag. Bara 3 sekunder från pers ståndet var oväntat bra 🙂 Vore kul att klara under 21 minuter i vinter...

Vad snabb du är 🙂 Men ehrrmm... "ståndet var oväntat bra". Har du stånd medan du simmar!? Borde inte det ge sämre tid, mindre strömlinjeformat tänker jag... 😉

Jag bjuder på den felskrivningen och tänk vad snabb jag blir nästa gång då 😉

Sprang 5km idag på 21:21. Kul att vara på första plats ett tag iaf 🙂

Sådär ja, simningen gick på 37:57 och löpningen tog 29:02. Gillar den här utmaningen, den inspirerar mig att träna. Som vanligt har jag stor förbättringspotential. Ett par minuter skall kapas på simningen. Nu börjar träningen.