Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGarmin Forerunner 235 - tips tack
You need to log in to create posts and topics.

12

Är inne på möjlig avrostning av löpningen och letar motivation i form av bl.a. en ny klocka. Funderar på en Garmin 235 och vill gärna ha lite tips av er som använder den i dag - eller har använt - och har erfarenhet.

Har använt Garmin Forerunner 305 fö

Jag har just uppgraderat från en 305 till en 235 - Great Minds Think Alike, Harald. 🙂 Jag är mycket nöjd.

1. Ja, du kan växla mellan olika fält och jag tycker siffrorna är lättlästa, men jag ser å andra sidan väldigt bra på nära håll.

2. Svårt att sä

Tack Ingmari

Ja du ser - vilket sammanträffande ????

Kul att få kontakt igen - hoppas att allt är väl hemma i Umeå ????
Träna väl - imponerad av hur du far fram - och ha en fortsatt fin sommar ??????????

Hej på er! 🙂

Vilken blixtertur jag har, som fick läsa detta idag! Jag har också pensionerat min 305:a. Armbandet sprack för ett par månader sen, och just nu håller jag klockan i handen de gånger jag vill springa med klocka, så jag behöver verkligen en

Ja men eller hur 🙂

Ingmari är himla praktisk att ha i gruppen (t+)
Precis som du Sylvia 🙂

Alla har sin plats i denna eminenta grupp Harald. 🙂

Jag beställde en 235:a idag på XXL och den ska visst komma redan i morgon. Priset? 1995:- kändes som ett fynd när jag såg vad andra tar för samma produkt. Leveransen är dessutom fraktfri.

Det bästa m

Ja du ser Sylvia - teknikens under.
Kul att få kontakt med er alla igen.
Känns fantastiskt trevligt (t+)

Ja, verkligen kul. 🙂 Och nu har vi ju synkroniserat våra klockor också.

Anpassning av takten finns ju i Spotify men hur gör klockan? Eller använder den sig kanske av Spotifys app?

Det är en mycket kompetent klocka.

Jag har den som heter 735xt, har lite fler funktioner än 235:an.

Tycker att klockan mäter pulsen bra. Blir ibland avvikelser men det blir det med pulsband också. Fördelen med att använda pulsband till klockan är att d

12