Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGlad Midsommar
You need to log in to create posts and topics.

Glad midsommar på er alla från mig också! I år slipper jag jobba! 🙂

Och springa på lördag förmiddag tänker jag nog; midsommarmat på fredagen och 30-årsfest på lördagen. DÅ behövs det motion för att kunna unna sig nått gott! Hade velat inleda semestern

Glad Midsommar på er. Vi får hoppas att vädret blir bra. Men glädjefullt hoppas jag att det blir.
Nisse

Glad midsommar! 🙂

Åker till landet imorgon bitti - får se hur länge det blir, det beror på vädret. Just nu vräker regnet ner här. 🙁

ha en trevlig midsommar, spelar ingen roll vart. Ni kommer säkert att ha trevligt ändå... (H)

Trevlig midsommar!

Jag har faktiskt planerat att springa på lördag, här blir det lugnt firande, första året med bebis hemma så vi stannar hemma maken och jag och tar det lugnt. Med tanke på väderprognosen så kändes det som rätt val istället för tält i sk

Här kommer en hälsning från sköna roslagen, TREVLIG MIDSOMMAR (H)

glad midsommar på er alla! Jag var taktisk och la jogginpassen så att det inte blir förrän på söndag jag ska ut... lite ledigt måste man få ta.

glad midsommar på er alla! Jag var taktisk och la jogginpassen så att det inte blir förrän på söndag jag ska ut... lite ledigt måste man få ta.

GLAD OCH UNDERBART FINFIN MIDSOMMARHELG PÅ ER FUNBEATARE.
Ref kutande så blir det naturligtvis för mig dom obligatoriska streakingturerna men kanske inte så myche mera.
Hoppade ju in i FunBeat ungefär vid den här tidpunkten förra året å det är ju inget ja

Glad midsommar säger jag också! Endast sjukdom kan hindra mig från att springa mina 17 km i morgon.