Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGlad Midsommar
You need to log in to create posts and topics.

Glad midsommar.
Vi åker bort imorgon förmiddag, åker till en familj som inte är så värst mycket för motion så det blir nog bara nån promenad till midsommarstången.
Kommer hem igen på söndag och på kvällen ska jag ta en promenad, sedan ska jag jogga måndag

Som av en slump.. blev det vila lördag denna vecka. Ha en härlig midsommar alla. Hoppa små grodorna kanske blir motionen i morgon.

Glad midsommar!
Glöm inte blomsterkrans i håret om ni springer i morrn!!!
Själv har jag åkt på en envis förkylning och låter som en kråka så här blir det ingen löpning denna helg heller 🙁

Trevlig midsommar allihop!
För er som tar en nubbe till sillen önskar jag en trevlig skål också.
Träning antar jag att det blir runt majstången till glad och peppande musik? Små grodorna och annat livfullt. 😀

GLAD MIDSOMMAR från ett soligt Kalmar (H)
Blir en runda nu på morgonen och så gymet i morgon em/kväll.

Trevlig midsommar alla. Rundan avklarad på morgonen. Potatisen snart redo.

Glad midsommar från Tylösand!

Dagen firas med två timmars långpass längs Prins Bertils stig, och tre timmar i morgon. Resten av tiden jäser jag i spa:t och läser på om Aerob och anaerob träning. Och inatt skall jag drömma om de framtida lopp jag ska spri

Glad Midsommar!

Efter förmiddagens lilla runda som inleddes i sol och avslutades med tre minuter tillgodo till regnet och åskan, kommer resten av dagen att att ägnas åt att börja beta av Babylon5-DVD-boxen (42 skivor!). Och i natt gör jag som Fredrika, l

Glad Midsommar på er allihopa! 😀

Jag har just kommit in från en liten intervallrunda. Inte lång men inte intensiv heller. (H) Svanskotan knotar inte längre (YEY!) och att ryggmuskulaturen muttrar lite får man väl kanske räkna med om man drämmer den i b

Glad midsommar på er allihopa (H:)