Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 01:05jag ligger redan i sängen och surfar med min nya Iphone.
Det funkar riktigt bra. Sov gott!
jag ligger redan i sängen och surfar med min nya Iphone.
Det funkar riktigt bra. Sov gott!
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 01:09Är det du som kallas pryl-Nisse nr1? 🙂
Nu släcker jag ner mig stationäre och intar sängen.
Sov gott!
Är det du som kallas pryl-Nisse nr1? 🙂
Nu släcker jag ner mig stationäre och intar sängen.
Sov gott!
Quote from Lotta Lindström on 18 December 2008, 09:33>Pga trasig TV-antenn så gör jag armhävningar.....
Vilken frekvens måste du hålla för att det ska bli bra bild? 😉
>Pga trasig TV-antenn så gör jag armhävningar.....
Vilken frekvens måste du hålla för att det ska bli bra bild? 😉
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 11:11Måndag till Torsdag är det jobb på kvällarna:-(
Måndag till Torsdag är det jobb på kvällarna:-(
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 13:22lol
lol
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 22:27Börjar du bli trött i armarna?
Börjar du bli trött i armarna?
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 13:13Det är värre när kylskåpet eller spisen går sönder......
Det är värre när kylskåpet eller spisen går sönder......
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 21:12Mona: snarare prylnisse nr 22 eller nått.
men kul ibland med teknik i alla fall
Mona: snarare prylnisse nr 22 eller nått.
men kul ibland med teknik i alla fall
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 21:19Ikväll blev det en skön promenad i duggregnet 🙂
Nu blir det varm dusch och soffhörnet med en kopp te och något bra att läsa. Tidigt i säng ..... känns det som.
Ikväll blev det en skön promenad i duggregnet 🙂
Nu blir det varm dusch och soffhörnet med en kopp te och något bra att läsa. Tidigt i säng ..... känns det som.
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 21:28något bra att läsa, typ singeltråden i Funbeat med andra ord 🙂
något bra att läsa, typ singeltråden i Funbeat med andra ord 🙂