Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 22:51God afton på er. Ska gå och lägga mig nu, glad att vi hittade de stackars rådjuret som blivit påkört och nertacklat i diket.
God afton på er. Ska gå och lägga mig nu, glad att vi hittade de stackars rådjuret som blivit påkört och nertacklat i diket.
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 01:59Ok PrylNisse nr 22 🙂
Nu befinner jag mig långt ute på landet, hus- och hundvakt.
Här är det bara jag och 3 hundar, kanske en massa gastar, vad vet jag. Men det ena spöket tar inte det andra, alltid en tröst.
Här på landet ser man verkligen hur en stjärn
Ok PrylNisse nr 22 🙂
Nu befinner jag mig långt ute på landet, hus- och hundvakt.
Här är det bara jag och 3 hundar, kanske en massa gastar, vad vet jag. Men det ena spöket tar inte det andra, alltid en tröst.
Här på landet ser man verkligen hur en stjärn
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 09:43>Här på landet ser man verkligen hur en stjärnhimmel ser ut
Jag avundas dej Mona. I min unga barndom kunde jag spendera många varma höstkvällar på rygg uppe på taket hemma och bara ligga och glo på stjärnor och planeter.
>Här på landet ser man verkligen hur en stjärnhimmel ser ut
Jag avundas dej Mona. I min unga barndom kunde jag spendera många varma höstkvällar på rygg uppe på taket hemma och bara ligga och glo på stjärnor och planeter.
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 16:45Ikväll blir det nog lite utgång... Många hemvändare på besök i lillstan 🙂
Ikväll blir det nog lite utgång... Många hemvändare på besök i lillstan 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 17:19Är det officiellt afton nu igen?
Tiden går för fort, fast sen är det ju inteh elt lyckat att sova till 13.30 ... dumma medicin 😛 bleh...Hur har dagen varit? Jag själv har inte hunnit med så mycket än, men ska bege mig ut på promenad omkring nu, och s
Är det officiellt afton nu igen?
Tiden går för fort, fast sen är det ju inteh elt lyckat att sova till 13.30 ... dumma medicin 😛 bleh...
Hur har dagen varit? Jag själv har inte hunnit med så mycket än, men ska bege mig ut på promenad omkring nu, och s
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 20:33Började städa lite men kom på att det går ju även att göra i morgon.
Så började läsa dokumentationen för Python 3.0 http://www.python.org/ . Någon gång i vinter ska jag skriva ett program i första hand anpassat för Garmin Edge 705.
Började städa lite men kom på att det går ju även att göra i morgon.
Så började läsa dokumentationen för Python 3.0 http://www.python.org/ . Någon gång i vinter ska jag skriva ett program i första hand anpassat för Garmin Edge 705.
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 23:56Öppet landskap och näst intill storm, det blev en kort kvällsrunda med hundarna. Gjorde upp eld i den öppna spisen, värmde glögg kröp sen upp i soffan med "Åke Edwardsson" 😉
Du Peter, jag är oxå uppväxt på landet, bor mitt i stan idag. Stjärnhimlen var
Öppet landskap och näst intill storm, det blev en kort kvällsrunda med hundarna. Gjorde upp eld i den öppna spisen, värmde glögg kröp sen upp i soffan med "Åke Edwardsson" 😉
Du Peter, jag är oxå uppväxt på landet, bor mitt i stan idag. Stjärnhimlen var
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 20:58God Jul allez...
Nu är min jul avklarad.
Puh... Ett år till nästa... 🙂
God Jul allez...
Nu är min jul avklarad.
Puh... Ett år till nästa... 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 20:59Var någonstans har julen redan varit??
Var någonstans har julen redan varit??
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 21:01God afton och God jul allesammans nu blir det till att dricka te och förbereda inför julens frossande, bara så att ni vet är det viktigt att äta mycket under julen så man kompenserar för allt misshandlade av kroppen under resten av året.
God afton och God jul allesammans nu blir det till att dricka te och förbereda inför julens frossande, bara så att ni vet är det viktigt att äta mycket under julen så man kompenserar för allt misshandlade av kroppen under resten av året.