Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod Afton!
You need to log in to create posts and topics.

God afton på er. Ska gå och lägga mig nu, glad att vi hittade de stackars rådjuret som blivit påkört och nertacklat i diket.

Ok PrylNisse nr 22 🙂
Nu befinner jag mig långt ute på landet, hus- och hundvakt.
Här är det bara jag och 3 hundar, kanske en massa gastar, vad vet jag. Men det ena spöket tar inte det andra, alltid en tröst.
Här på landet ser man verkligen hur en stjärn

>Här på landet ser man verkligen hur en stjärnhimmel ser ut
Jag avundas dej Mona. I min unga barndom kunde jag spendera många varma höstkvällar på rygg uppe på taket hemma och bara ligga och glo på stjärnor och planeter.

Ikväll blir det nog lite utgång... Många hemvändare på besök i lillstan 🙂

Är det officiellt afton nu igen?
Tiden går för fort, fast sen är det ju inteh elt lyckat att sova till 13.30 ... dumma medicin 😛 bleh...

Hur har dagen varit? Jag själv har inte hunnit med så mycket än, men ska bege mig ut på promenad omkring nu, och s

Började städa lite men kom på att det går ju även att göra i morgon.

Så började läsa dokumentationen för Python 3.0 http://www.python.org/ . Någon gång i vinter ska jag skriva ett program i första hand anpassat för Garmin Edge 705.

Öppet landskap och näst intill storm, det blev en kort kvällsrunda med hundarna. Gjorde upp eld i den öppna spisen, värmde glögg kröp sen upp i soffan med "Åke Edwardsson" 😉

Du Peter, jag är oxå uppväxt på landet, bor mitt i stan idag. Stjärnhimlen var

God Jul allez...
Nu är min jul avklarad.
Puh... Ett år till nästa... 🙂

Var någonstans har julen redan varit??

God afton och God jul allesammans nu blir det till att dricka te och förbereda inför julens frossande, bara så att ni vet är det viktigt att äta mycket under julen så man kompenserar för allt misshandlade av kroppen under resten av året.